انتصاب مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان

انتصاب مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان

با حکم احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، مسعود بصیری به سمت مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان منصوب شد.

به گزارش صنعت‌صنف به نقل از فارس، به‌دنبال این انتصاب مراسم معارفه مسعود بصیری، مدیرکل جدید روابط عمومی شورای نگهبان و تکریم حسن سالار، سرپرست سابق این اداره کل در ظهر روز یکشنبه 28 فروردین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیامک ره‌پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان با اشاره به وظیفه روابط عمومی در نهادها و دستگاه‌ها، اظهار داشت: کار اصلی روابط عمومی، مدیریت افکار عمومی است، با این قید که افکار عمومی شامل نخبگان، گروه‌های مرجع، عامه مردم و حتی افکار عمومی داخل نهاد یا سازمان نیز می‌شود و اگر روابط عمومی بتواند این افکار عمومی را خوب شناخته و روی آن تاثیر بگذارد، وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

ره‌پیک با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های مختلف در راستای ارتقای هرچه بیشتر روابط عمومی شورای نگهبان استفاده کرد، افزود: سخنگوی شورای نگهبان اعلام‌کننده مواضع و دیدگاه‌های رسمی شورای نگهبان است و روابط عمومی وظیفه دارد که هماهنگی و پشتیبانی لازم را از ایشان داشته باشد.

در ادامه این مراسم هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان نیز با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن(ع) گفت: سرپرست سابق روابط عمومی در انجام وظایفش، خالصانه و مخلصانه تلاش کرد و امیدوارم این زحمات و تلاش‌ها ذخیره آخرت ایشان شود.

وی اظهار داشت: جناب آقای بصیری، مدیرکل جدید روابط عمومی شورای نگهبان از بدنه رسانه‌ای کشور بوده و در این بستر رشد کرده است. وی رسانه را خوب می‌شناسد و ارتباطات خوبی در حوزه تعاملات رسانه‌ای دارد و می‌تواند کمک قابل توجهی به بخش رسانه‌ای شورای نگهبان کند. ایشان چهره‌ای مقبول میان اهالی رسانه است و اشراف خوبی نسبت به مباحث رسانه‌ای کشور دارد.

وی خاطر نشان کرد: اینها ویژگی‌های خوبی است و امیدواریم با این سوابق و ویژگی‌ها، عملکرد مطلوبی را در دوره ایشان در روابط عمومی شورای نگهبان شاهد باشیم.

وی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به مقوله جهاد تبیین افزود: هر کس در هر جایی که هست باید در این جهاد مشارکت داشته باشد؛ این امر وظیفه ما را در شورای نگهبان سنگین‌تر می‌کند و ما باید وظایف‌مان را بهتر از قبل انجام دهیم.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که با ارتباط موثر، مستمر و متعهدانه در حوزه رسانه، جایگاه شورای نگهبان در افکار عمومی بیش از پیش ارتقاء یابد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...