ایران در تولید شیرخشک اسکیم نوزاد خودکفا شد

ایران در تولید شیرخشک اسکیم نوزاد خودکفا شد

با تلاش و تولید دانش‌بنیان شرکت صنایع شیر ایران، تولید شیرخشک اسکیم پایه نوزاد در پگاه شهرکرد بومی‌سازی و ایران به مرز خودکفایی و بی‌نیازی از واردات این فرآورده رسید.

به گزارش به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، مدیرعامل پگاه شهرکرد در بازدید فرامرز خدائیان چگنی، مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی و سمیرا صباح، سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو در این‌باره اظهار داشت: با تولید این فرآورده مخصوص اطفال، واردات آن به کشور کاهش پیدا کرده و می‌توان واردات این محصول و ارزبری آن را متوقف کرد.

حمید خدایی با اشاره به دستاوردهای اخیر شرکت در حوزه صادرات، بر ظرفیت‌ تولید محصولات جدید تاکید کرد و با اشاره به استقبال این شرکت از بازرسی‌ها و ممیزی‌ها بالاخص سازمان غذا و دارو، افزود: حضور ممیزان و بازرسان سازمان غذا و دارو می‌تواند باعث دیده شدن ایرادات و برطرف شدن عدم انطباق‌ها شود.

در ادامه این بازدید، مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو درباره بومی‌سازی محصولات و جلوگیری از خروج ارز از کشور، قول همکاری داد.

گفتنی است، در این رویداد که رئیس اداره بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی، مدیر کل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از کارشناسان غذا و دارو استان چهارمحال بختیاری نیز حضور داشتند، از سالن‌های تولید شیرخشک نوزاد، غذای کودک، آزمایشگاه‌های دریافت شیر، آزمایشگاه تولید محصول و انبارهای پگاه شهرکرد بازدید شد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...