رصد مشتریان اولویت مهم رؤسای شعب است
شناخت مشتری و تسلط بر خدمات بانکی دو عامل راهبردی برای شناسایی جایگاه و حفظ کرامت مشتریان کلیدی بانک است.
به گزارش صنعتصنف به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از ۱۲ شعبه این بانک در استان سیستان و بلوچستان در دیدار با روسای حوزه، شعب و کارکنان ستاد تاکید کرد: رصد مشتریان یکی از اولویتهای مهم رؤسای حوزهها و شعب است.
ایمانی اضافه کرد: رئیس شعبه باید براساس منابع، جایگاه مشتریان را شناسایی و مشتریان کلیدی را تکریم و حفظ کند و برای این تحقق این هدف دو عامل شناخت مشتری، آگاهی و تسلط کامل تمامی همکاران به خدمات، محصولات و قابلیتهای بانک صادرات ایران و همچنین استفاده از ابزارهای مختلف بانکی از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی درباره خصوصیات اخلاقي مردمان اين استان افزود: مهمترين خصوصيات اخلاقی مردمان سيستان و بلوچستان اخلاص، صفا، يکرنگی، صداقت رفتاری و کاری و همچنين سختکوشی است.
وی در این سفر، شعب و واحدهای ستادی این بانک در استان سیستان و بلوچستان در شهرهای زابل و زاهدان را مورد بازدید قرار داد و دستور و تأکید لازم را برای بهبود شرایط خدمترسانی به مردم شریف استان، افزایش سهم بازار، کنترل نقدینگی و تخصیص منابع برای حمایت از کسبوکارها و تولید و اشتغال در استان صادر کرد.
ایمانی در شهرستان زابل از شعب روستایی هیرمند، زهک، هامون، غدیر، میدان بسیج، بعثت و مرکزي شهر زابل بازديد و با همکاران اين شعب ديدار، و رهنمودهای لازم را در جهت رسيدن به اهداف تعيين شده عنوان کرد.
وی در شهر زاهدان ضمن دیدار با همه کارکنان ستاد مدیریت شعب بانک در این استان، از شعب «آزادی»، «امام خمینی(ره)»، «مشاهیر» و «زاهدان» بازدید و با همکاران این شعب نیز دیدار و بر حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.
در همین حال حمیدرضا پاکدل، مدير شعب استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از توجه ویژه مديرعامل بانک صادرات ايران به این استان، از تلاش و همراهي همکاران توانمند و دلسوز استان، کسب بهترين راندمان کاري با حداقل امکانات و تحمل سختیها در شرايط سخت و ناگوار با همدلی و همفکری را از خصوصيات مردمان کويری دانست.
ثبت دیدگاه