جستجوی مستقیم کار در سامانه شغل

جستجوی مستقیم کار در سامانه شغل

کارجویان می‌توانند به‌صورت مستقل وارد سامانه شغل شده و ثبت‌نام کنند و در صورت نیاز درخواست استخدام خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش ، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب گفت:کارجویان می‌توانند به‌صورت مستقل وارد سامانه شغل شده و ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل رزومه خود فرصت‌های شغلی مورد علاقه و مرتبط با خود را جستجو و در صورت نیاز درخواست استخدام خود را در سامانه ثبت کنند.

محمود کریمی بیرانوند اضافه کرد: این سامانه به نحوی طراحی شده است که کارجویان می‌توانند به‌صورت مستقل وارد سامانه شده و ثبت‌نام کنند و پس از تکمیل رزومه خود فرصت‌های شغلی موردعلاقه و مرتبط با خود را جستجو کند و در صورت نیاز درخواست استخدام خود را در سامانه ثبت کنند؛ همچنین این قابلیت وجود دارد تا درصورتی‌که کارجو امکان دسترسی به سیستم را ندارد با مراجعه به کاریابی‌ها می‌تواند از امکانات سامانه استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین کارفرمایان می‌توانند پس از ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات شغلی خود، فرصت‌های شغلی موردنیاز خود را در سامانه ثبت کنند و پس از بررسی و تأیید کاریابی‌ها در سامانه منتشر شود. در صورت نیاز کارفرما می‌تواند از میان رزومه‌های موجود در سامانه جستجو کرده و درخواست به‌کارگماری کارجو را در سیستم ثبت کند تا باقی مراحل توسط کاریابی انجام شود.

در این راستا سامانه جستجوی شغل به نشانی http://shoghl.mcls.gov.ir طراحی و در دی‌ماه 1400 راه‌اندازی شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...