سربازان کوچک صنعت در چادرملو گردهم آمدند

سربازان کوچک صنعت در چادرملو گردهم آمدند

سربازان کوچک صنعت در چادرملو گردهم آمدند؛ هم‌زمان با روز صنعت و معدن، همایش «سربازان کوچک صنعت» با حضور خانوادگی بیش از سه هزار نفر از کارکنان چادرملو در محل مجتمع صنعتی این شرکت برگزار شد.

به گزارش ، مدیرعامل چادرملو در این همایش گفت: در شرایط تحریم‌های ظالمانه، مقاومت و ایستادگی مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان، کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال، کارآمدترین روش برای مقابله با بدخواهی دشمنان است.

ناصر تقی‌زاده تصریح کرد: افتخار چادرملو، کمک به تولید و اشتغال در کشور است و در این راستا با اجرای طرح‌های مختلف، سعی در تقویت نقش و جایگاه خود دارد.

تقی‌زاده با اشاره به اجرای سرود تحسین‌شده «سلام فرمانده» در این همایش افزود: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت اعتقاد به وجود و هدایت حضرت ولی‌عصر(عج) روزبه‌روز رو به جلو حرکت می‌کند و سنگ‌اندازی دشمنان در این مسیر نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت چادرملو، این همایش روز دوشنبه 13 تیرماه با حضور معاونان استاندار یزد، سرپرست فرمانداری اردکان، جمعی از مدیران کل و مسئولان استان و شهرستان و با مشارکت 3 هزار نفر از پرسنل چادرملو و خانواده‌های آنان در محل مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...