آمده‌ایم تا آرزوهای صنف را برآورده کنیم

آمده‌ایم تا آرزوهای صنف را برآورده کنیم

آمده‌ایم تا آرزوهای صنف را برآورده کنیم؛ هیأت مدیره اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران از امروز به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، امروز یکشنبه 6 شهریورماه 1401 در جلسه‌ای با حضور خسرو ابراهیمی‌نیا، دبیر هیأت اجرایی برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی تهران و نمایندگانی از دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور وزارت صمت، هیأت مدیره جدید اتحادیه صنف صوت، تصویر و موبایل به‌طور رسمی کار خود را آغاز کردند و از اعضای هیأت مدیره دوره قبلی اتحادیه تقدیر و تشکر شد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران در گفت‌وگو با درباره برنامه‌های پیش‌رو هیأت مدیره جدید اظهار داشت: ما آمده‌ایم تا آرزوهای صنف را برآورده کنیم.

محمدرضا رمضان با بیان اینکه 99 درصد از اعضای اتحادیه مشکل مالیاتی دارند، افزود: در دوره جدید تلاش می‌کنیم تا از همه ابزارهای قانونی برای رفع مشکلات مالیاتی اعضاء استفاده و این موضوع را که یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های بزرگ صنف هست به بهترین روش ممکن حل کنیم.

رمضان با تصریح اینکه اگرچه هیأت مدیره قبلی نیز به مسائل اشراف داشتند اما در برخی موارد از اعضاء حمایت کامل نمی‌کردند، گفت: اتحادیه بیش از 4 هزار عضو دارد که فقط 25 درصد آنها در انتخابات شرکت کردند و این نشان می‌دهد که اعضاء از اتحادیه راضی نیستند و بین این دو فاصله افتاده است. بنابراین باید تلاش کنیم تا این گفته اعضاء که «اتحادیه برای ما کار نمی‌کند» را به تاریخ بسپاریم.

وی با تأکید بر اینکه هیأت مدیره جدید برای حمایت کامل از اعضای اتحادیه آمده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای صنف علاوه‌بر موضوع مالیات با دو مشکل بیمه تأمین اجتماعی و تعزیرات نیز روبه‌رو هستند.

رئیس اتحادیه صنف صوت، تصویر و موبایل اضافه کرد: به‌طور قطع می‌گویم که اعضای دارای پروانه کسب این اتحادیه هیچ یک تخلف نمی‌کنند و ما از یک سو در کنار اعضا و از سوی دیگر در کنار دولت هستیم تا کمک کنیم مسائل و مشکلات صنفی در داخل اتحادیه حل شود و نیازی به مراجعات اعضاء به این ادارات و سردرگمی و گرفتاری ایشان نباشد.

رمضان با اشاره به اینکه 80، 90 درصد اعضای صنف، جوان هستند و ایشان نیز باید به هرچه بهتر و بالنده‌تر شدن اتحادیه کمک کنند، تصریح کرد: در نظر داریم زمینه آموزش اعضاء را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی فراهم کنیم و همان‌طور که در شأن و جایگاه این صنف هست همپای با فناوری و تکنولوژی، به‌روز و آماده باشیم.

او به همه اعضاء اطمینان داد که هیأت مدیره جدید از همه توان خود برای حل مشکلات صنفی آنها و کمک به ارتقای جایگاهشان استفاده خواهد کرد.

در همین حال سعید اشتیاقی، نایب رئیس اول اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران نیز در گفت‌وگو با صنعت‌صنف اظهار داشت: اکنون هیأت مدیره جدید پس از پشت سرگذاردن رقابت‌های انتخاباتی، یکدل و یکپارچه برای خدمت به اعضای صنف آماده است.

اشتیاقی زنده نگه داشتن و ضبط و نگارش تاریخ صنف و اتحادیه را مهم دانست و گفت: بهتر است تا فرصت داریم از نعمت داشتن پیشکسوتان و بزرگان اتحادیه استفاده کنیم و تاریخ شفاهی و مکتوب اتحادیه را تهیه و تدوین کنیم.

اتحادیه

گفتنی است در این مراسم اعضای جدید هیأت مدیره اتحادیه شامل محمدرضا رمضان، سعید اشتیاقی، فرهاد افتخاری، محمد تواضعی، محمد یونسی، سیداحسان‌اله نجفی‌نژاد، عبدالحسین حسیبی و همچنین سیدحمید نثاری اشگ‌زری (بازرس هیأت مدیره) معرفی و از اعضای سابق هیأت رئیسه اتحادیه شامل ابراهیم درستی، احمد عادل‌خواه، کمال مهدی‌زاده فرد، نصراله اورانی‌پور، درخشان، اکبر فرهمندمنش و سیدعباس برادران ساداتی تقدیر و تشکر شد. 

صنف

صنف

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...