گلوگاه‌های تولید انبوه ایران خودرو شناسایی شد

گلوگاه‌های تولید انبوه ایران خودرو شناسایی شد

گلوگاه‌های تولید انبوه ایران خودرو شناسایی شد؛ همه گلوگاه‌های تولید انبوه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو را شناسایی کرده و به سرعت در حال رفع آنها هستیم.

به گزارش ، مدیرعامل گروه ایران خودرو با بیان این مطلب اظهار داشت: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آنها هستیم.

مهدی خطیبی با اشاره به ظرفیت‌های داخلی برای تولید قطعات افزود: تمام تلاش ما این است تا برای آن دسته از قطعاتی که ظرفیت کافی تولید در داخل کشور وجود ندارد، گواهی عدم ساخت از مراجع ذی‌صلاح بگیریم و تامین آن را با سرعت در دستور کار قرار دهیم.

خطیبی در حاشیه بازدید از نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت ادامه داد: در سال‌های گذشته تصور این بود که عمده‌ترین چالش پیش روی این شرکت در زمینه تولید خودروهای ناقص، به تامین قطعات الکترونیکی و های‌تک مربوط می‌شود، اما پس از آنکه برنامه عبور مستقیم در دستور کار این شرکت قرار گرفت روشن شد در تامین برخی دیگر از قطعات نیز مشکلاتی وجود دارد و با رفع این گلوگاه‌ها به سرعت به سمت افزایش تولید حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عمده این مشکلات به کمبود ظرفیت‌های کافی در داخل کشور برمی‌گردد، اضافه کرد: تلاش ایران خودرو بر آن است تا جاییکه امکان داشته باشد زمینه ایجاد ظرفیت‌های بیشتر برای تولید و تامین این قبیل قطعات در داخل کشور توسط سرمایه‌گذاران و قطعه‌سازان داخلی فراهم شود و در شرایطی که این امکان فراهم نباشد درراستای تحقق اهداف تولید و افزایش تیراژ قطعات مورد نیاز را از طریق دیگر تولیدکنندگان جهانی تامین کنیم.

بنابر اعلام ایکوپرس، خطیبی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جهش کیفیت از ابتدای تیرماه امسال، بر اراده گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان در زمینه خدمات پس از فروش تاکید کرد: یکی از وجوه بارز تحقق اهداف طرح جهش کیفیت محصولات ایران خودرو بازخوردهای به دست آمده از شبکه خدمات پس از فروش و شناسایی نقاط قوت و ضعف از نگاه جامعه مشتریان است و تمام ایرادهای کیفی به دست آمده از پایش مستمر شبکه تبدیل به یک پروژه کیفی در گروه صنعتی ایران خودرو خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر به دست آمده در طرح جهش کیفیت محصول در حوزه موتور و گیربکس افزود: بدون شک شبکه نمایندگی‌ها به عنوان اعضای اصلی خانواده گروه صنعتی ایران خودرو در طرح‌های ارتقای کیفیت محصول نقش اصلی را ایفا می‌کنند و با گزارش‌دهی دقیق و مستمر و تبیین دیدگاه‌های مشتریان زمینه اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها را فراهم خواهند کرد.

او خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما کاهش مشکلات پیش روی شبکه فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود و در ادامه نیز با توانمندسازی آنان تلاش خواهیم کرد تا سیر موفقیت‌های اخیر در دریافت رتبه نخست خدمات پس از فروش را استمرار بخشیم.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...