معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن ایران زمین به مشتریان

معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن ایران زمین به مشتریان

معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن ایران زمین به مشتریان؛ بانک ایران زمین در تلاش است با معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن، تجربه متفاوتی را برای مشتری ایجاد کند.

به گزارش ، بانکداری مدرن ازجمله مباحثی است که بانک ایران زمین در سال‌های اخیر با تامین زیرساخت‌های لازم، خدمات مختلفی را در این حوزه به مشتریان ارائه و سعی کرده با پیاده‌سازی تجربه مشتری، گامی مهم درجهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بردارد.

مدیر شعب استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در جمع روسای شعب این استان‌ها بر معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن به مشتریان تاکید کرد.

محمود حسن‌شاهی تصریح کرد: کارکنان بانک ایران زمین به‌عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال باید با معرفی دقیق سرویس‌های بانکداری مدرن و خدمات دیجیتال به مشتریان علاوه‌بر جلب رضایت آنان، تجربه متفاوتی برای مشتریان ایجاد کنند.

حسن‌شاهی در ادامه بازدید مدیران شعب استان‌ها از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: بانک ایران زمین با شخصی‌سازی خدمات برای مشتریان، گامی موثر در ارائه سرویس‌های بانکی برداشته و مشتریان می‌توانند باتوجه به نیاز خود، خدمات مورد نظرشان را از بانک دریافت کنند.

در پایان سیدمهدی فاطمی، معاون شعب استان همراهی ستاد با کارکنان شعب را ضروری دانست و گفت: به‌طور قطع همکاری و همراهی همکاران در ستاد با شعب می‌تواند در روند ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان موثر باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی، اپلیکیشن فراز ایران زمین با امکانات بانکی متنوع می‌تواند در راستای فناوری روز ایران زمین بسیاری از خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...