وضعیت اسفناک فولاد و سیمان ترمیم شد

وضعیت اسفناک فولاد و سیمان ترمیم شد

وضعیت اسفناک فولاد و سیمان ترمیم شد؛ نباید وضعیت اسفناک فولاد و سیمان را در کشور فراموش کرد که خوشبختانه اکنون این دو صنعت شرایط بهتری دارند.

به گزارش ، عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان این مطلب اظهار داشت: رشد صنعت منفی بود اما اکنون اندکی مثبت شده است؛ در حوزه معادن نیز قدم‌های بسیار خوبی برداشته شده و به نظر می‌رسد این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خانه ملت درباره عملکرد وزیر صمت گفت: اگرچه وزیر صمت از ابتدای آغاز به کار مورد نقد نمایندگان مجلس قرار داشت اما طی یک سال و اندی که از وزارت وی می‌گذرد منشاء خدماتی نیز بوده است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد؛ به‌عنوان نمونه نمی‌توان وضعیت اسفناک فولاد و سیمان را در کشور فراموش کرد که خوشبختانه اکنون این دو صنعت شرایط بهتری دارند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چالش‌هایی در حوزه خودرو وجود داشت اما اکنون سر و سامان نسبی پیدا کرده است، افزود: همچنین در زمینه واردات خودرو نقدهای جدی وجود داشت که خوشبختانه این واردات وارد فاز نهایی شده و امید به تحقق آن زیاد است.

حسین‌زاده معتقد است مشکل اصلی در حوزه حکمرانی و بروکراسی اداری موجود، وضعیت نابسامان ارائه مجوزها است بنابراین به نظر نمی‌رسد تغییر وزیر تاثیر چندانی بر اصلاح اوضاع داشته باشد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...