نوبت‌دهی هوشمند بانک ملی نو شد

نوبت‌دهی هوشمند بانک ملی نو شد

نوبت‌دهی هوشمند بانک ملی نو شد؛ بانک ملی ایران از نسل جدید سیستم نوبت‌دهی هوشمند در نظام بانکی کشور با مشخصه بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء رونمایی کرد.

به گزارش ، سامانه هوشمند نوبت‌دهی «پارس تکنولوژی سداد» از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی ایران با هدف بهینه‌سازی و مدیریت توان خدمت‌رسانی سازمان به همه مشتریان و افزایش بهره‌وری درون‌سازمانی ایجاد شده است.

بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء، ارایه خدمات هوشمند نوبت‌دهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارش‌های مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهمترین مشخصات این محصول منحصر به فرد بانک ملی ایران است.

دریافت نوبت به صورت غیرحضوری با استفاده از پیام‌رسان بله، نصب پنل نظرسنجی برای مشتریان و جمع‌آوری اطلاعات و نظرات و جستجوی خلوت‌ترین صف در نزدیکترین شعبه باتوجه به خدمت درخواستی و مکان مشتری از دیگر ویژگی‌های سیستم نوبت‌دهی هوشمند بانک ملی ایران است.

در نسخه آنلاین @nobatgir_bot امکان گرفتن نوبت آنلاین باتوجه به خدمت درخواستی، امکان انجام فرآیندهای بانکی مجاز، مشاهده قوانین و بخشنامه‌های بانکی و ارسال مدارک مورد نیاز وجود دارد.

این سیستم دسترسی به گزارش ریزکارکرد شعب، گزارش نظرسنجی باجه‌ها و کارکنان شعب، گزارش وضعیت گیشه‌ها، گزارش میزان کارکرد پرسنل و باجه‌های شعب و... را برای کاربر مجاز امکان‌پذیر کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این محصول با به کارگیری سامانه‌های نرم‌افزاری و تجهیزات سخت‌افزاری امکان مدیریت صف و نوبت به دو صورت حضوری و غیرحضوری در همه مراکز دارای مراجعه‌کننده را فراهم می‌آورد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...