بازخوانی تحولات بانکداری دیجیتال ایران زمین در تبریز
بازخوانی تحولات بانکداری دیجیتال ایران زمین در تبریز؛ بهمنظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویسهای جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.
به گزارش صنعتصنف، در این همایش معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، بانکداری دیجیتال را ارائه سرویس و خدمات به کسبوکارهای دیجیتال که در سوپراپلیکیشنهای مختلف فعال هستند، معنا کرد و گفت: بانک ایران زمین از سال 1396 در این عرصه قدم گذاشت و در حال حاضر با تلاش مستمر و مجدانه همکاران در حوزه بانکداری دیجیتال توانسته است به نتایج قابل توجهی برسد.
فرهاد اینالوئی ایجاد تجربه مطلوب ارائه سرویسهای دیجیتال به مشتریان را از اولویتهای بانک بیان کرد و افزود: تجهیز شعب، افزایش سرعت ارتباطات و ایجاد مرکز دادههای بانک از اقدامات موثر در مسیر ارائه خدمات باکیفیت در حوزه بانکداری دیجیتال بوده و بر همین اساس خدمات مورد نیاز مشتری شناسایی، طراحی و در اختیار وی قرار میگیرد.
اینالوئی لازمه ارائه خدمات دیجیتال مطلوب را داشتن سواد دیجیتال کاربران دانست و افزود: در بانکداری دیجیتال به جای تولید محصول، سرویس تولید میشود و این سرویسها در اختیار سازمانها یا همان فینتکها قرار میگیرد تا بتوانند از این طریق به مشتریان خود خدماترسانی کنند.
معاون فناوری اطلاعات، عامل پیشرفت بانک ایران زمین را حضور کارشناسان و متخصصان حرفهای و مجرب در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: همکاران ما در شرکتهای سابین تجارت آریا، مرکز نوآوری ایران زمین، آرمان وفاداری آریا و پدیسار انفورماتیک و چند شرکت دیگر در قالب هلدینگ جامپ، در زمینههای پرداخت دیجیتال، زیرساختهای فنی بانکداری دیجیتال، باشگاه مشتریان، پشتیبانی سختافزار و مرکز تماس بانک ایران زمین فعالیت دارند و چرخه بانکداری دیجیتال بانک را پشتیبانی میکنند.
بنابر اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، در ادامه همایش مدیر امور بانکداری دیجیتال، بانک موفق را بانکی دانست که سرویسهای خاص ارائه میدهد.
اصغر باباپور اظهار داشت: بانک ایران زمین با ایجاد زیرساختهای متفاوت در زمینه بانکداری دیجیتال بستری امن را برای مشتریان خود ایجاد کرده تا بتوانند از طریق آن سرویسهای متفاوت و خاص را باتوجه به درخواست و نیاز خود دریافت کنند.
اصغر باباپور بر تسلط همکاران به ارائه سرویسها تاکید کرد و افزود: گام اول در ارائه خدمات باکیفیت، معرفی دقیق و کامل خدمات به مشتریان است و این موضوع مستلزم تسلط کامل همکاران به سرویسها و خدمات و همچنین اشراف کامل به دستورالعملهای بانک است.
سپس مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین، تعصب کارکنان به بانک ایران زمین را یک ویژگی باارزش بیان کرد و گفت: وجود ظرفیتها و پتانسیلهای فوقالعاده نیروی انسانی در بانک که دلسوزانه برای رسیدن به اهداف تعیین شده زحمت میکشند، باعث شده است که بانک امروز در جایگاه و موقعیت مطلوبی در بین رقبا قرار گیرد.
محمد حسینی کناروئی بر همکاری شعب با هلدینگ جامپ تاکید کرد و افزود: با ابزارها و زیرساختهایی که در حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شده است، تحقق و دستیابی به اهداف تعیین شده به آسانی انجام خواهد شد.
در ادامه این همایش، نمایندگان هلدینگ جامپ متعلق به بانک ایران زمین درباره خدمات شرکتهای این هلدینگ نکاتی را بیان کردند.
گفتنی است در همایش بانکداری دیجیتال فرهاد اینالوئی، معاون فناوری اطلاعات محمد حسینیکناروئیريال مدیر امور شعب استانها اصغر باباپور، مدیر امور بانکداری دیجیتال محمود ساوسی، رئیس اداره کارت و شبکه پرداخت محمدامین محمدزمانی، رئیس اداره دادهکاوی و هوش تجاری رسول اسدی، مدیر شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل، روسا و معاونان شعب این استانها و نمایندگان شرکتهای هلدینگ جامپ حضور داشتند.
ثبت دیدگاه