اعلام ضرب‌الاجل صادرات مرکبات به چین

اعلام ضرب‌الاجل صادرات مرکبات به چین

اعلام ضرب‌الاجل صادرات مرکبات به چین؛ متقاضیان صادرات مرکبات به چین باید هرچه سریع‌تر اطلاعات خود را به معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کنند.

به گزارش ، متقاضیان صادرات مرکبات به چین باید هرچه سریعتر اطلاعات خود شامل نام صادرکننده، استان محل تولید، نام باغ/ باغدار، آدرس باغ، ‌آدرس کارخانه بسته‌بندی/ سورتینگ/ سردخانه، شماره تماس و آدرس ایمیل صادرکننده‌ و شماره ثبت صادرکننده را به معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کنند.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در نامه‌ای به دبیرکل اتاق تهران اعلام کرده است که باتوجه به زمان‌بر بودن دوره طراحی سامانه ثبت اطلاعات صادرکنندگان مرکبات به کشور چین، هرچه سریع‌تر اطلاعات مورد درخواست گمرک چین برای محموله‌های مرکبات صادراتی به‌ آن کشور اعلام شود.

براساس آنچه که در این نامه آمده است، متقاضیان صادرات مرکبات به چین، باید هرچه سریع‌تر اطلاعات مورد درخواست گمرک چین برای محموله‌های مرکبات صادراتی به آن کشور شامل نام صادرکننده، استان محل تولید، نام باغ/ باغدار، آدرس باغ،‌ آدرس کارخانه بسته‌بندی/ سورتینگ/ سردخانه، شماره تماس و آدرس ایمیل صادرکننده‌ و شماره ثبت صادرکننده را به «معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی» اعلام کنند.

سازمان حفظ نباتات در آبان‌ماه امسال در نامه‌ای به معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد با اشاره به لزوم تعیین فرآیند الکترونیکی ثبت اطلاعات صادرکنندگان مرکبات‌ به کشور چین و همچنین زمان‌بر بودن پروسه طراحی سامانه مربوطه و اینکه فصل برداشت مرکبات فرا رسیده، اعلام کرده است که هرچه سریع‌تر اطلاعات مورد درخواست گمرک چین برای محموله‌های مرکبات صادراتی به آن کشور اعلام شود.

در ظاهر قرار است اطلاعات این شرکت‌ها توسط معاونت توسعه بازرگانی داخلی اعتبارسنجی شود‌ و پس از ارائه کد رجیستری به آنها به سازمان حفظ نباتات ارائه شود که به گمرک چین انعکاس یابد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...