پیشتازی ایران زمین در سرویس‌های بانکداری مدرن

پیشتازی ایران زمین در سرویس‌های بانکداری مدرن

پیشتازی ایران زمین در سرویس‌های بانکداری مدرن؛ دهمین گردهمایی روسای شعب استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین برگزار شد.

به گزارش ، مدیر شعب استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی به بررسی درصد تحقق اهداف شعب پرداخت و ضمن ارزیابی عملکرد روسای شعب، راهکارهایی درجهت بازاریابی موثر بیان کرد.

محمود حسن‌شاهی، بانکداری را یکی از پر اهمیت‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور برشمرد و گفت: بانک‌ها از یک‌طرف با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امر مبادلات تجاری و بازرگانی را تسهیل می‌کنند و موجب گسترش بازارها می‌شوند و از طرف دیگر با تجهیز پس‌اندازهای ریز و درشت و هدایت آنها به سمت بنگاه‌های تولیدی، زمینه‌های رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می‌آورند.

حسن‌شاهی با بیان اینکه بانک به‌عنوان بزرگترین واسطه مالی، نقش مهمی در تأمین سرمایه مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی دارد، افزود: همت و تلاش مضاعف همه همکاران همراه با بازاریابی و برنامه‌ریزی منسجم و نظارت مسئولان شعب توانسته است بانک ایران زمین را در جایگاه مطلوبی در بیان دیگر بانک‌ها قرار دهد.

وی سرمایه انسانی را دارایی اصلی و منبع مهم ایجاد مزیت رقابتی بانک دانست و خاطرنشان کرد: امروزه مزیت سازمان‌ها برای کسب موفقیت، در بالا بودن اعتماد به نفس و میزان تعهد کارکنان به اهداف سازمانی نهفته است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، در ادامه سیدمهدی فاطمی، معاون شعب منطقه ضمن اشاره به لزوم رعایت مسائل امنیتی شعب بر بایگانی روزانه و به‌موقع اسناد روزانه شعب تاکید کرد و گفت: باتوجه به پتانسیل منطقه و سابقه درخشان همکاران منطقه فارس، اطمینان داریم درجهت اعتلای نام بانک ایران زمین در منطقه فارس کوشا بوده و در این مسیر همراه و همگام شعب خواهیم بود.

فاطمی با اشاره به کمپین نصب همراه‌بانک بر اهمیت خدمات بانکداری مدرن تاکید کرد و افزود: کارکنان بانک ایران زمین باید در این زمینه نسبت به دیگر بانک‌ها پیشتاز بوده و با معرفی کامل سرویس‌های بانکداری مدرن جهت آگاهی مشتریان و جلب رضایت آنان نسبت به ارائه این خدمات بیشتر تلاش کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...