شماره 53 ارتباط ایران‌زمین منتشر شد

شماره 53 ارتباط ایران‌زمین منتشر شد

شماره 53 ارتباط ایران‌زمین منتشر شد؛ پنجاه و سومین شماره نشریه «ارتباط ایران زمین» بانک ایران زمین در 53 صفحه و به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش ، سیدمحمدحسین استاد، سردبیر نشریه و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در سرمقاله این نشریه با عنوان «سواد دیجیتال خود را افزایش دهیم»، به موضوع مهم سواد دیجیتال و کاربرد آن در صنعت بانکداری پرداخته است.

او در این‌باره نوشت: دیر نیست که سازمان بهداشت جهانی، داشتن سواد دیجیتال را بـه مهارت‌های دهگانه ضروری برای زندگی اضافه کند؛ اما مسأله‌ای که طرح آن در این نوشتار کوتاه ضروری به نظر آمد، اهمیت بالاتر رفتن سطح سواد دیجیتال همکاران در بانک‌هایی است که به سمت دیجیتالی شدن حرکت می‌کنند».

استاد در پایان سرمقاله خود چنین نوشت: «در انتها لازم می‌دانم کمی هم از خدمت جدیدی که به‌زودی در اختیار مشتریان عزیز بانک قرار می‌دهیم صحبت کنم؛ در آینده نزدیک، کارت مجازی نقدی بانک ایران‌زمین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این کارت موجودیت فیزیکی ندارد و صرفاً یک کارت مجازی و الکترونیکی است که بر روی سپرده حقیقی مشترک صادر می‌شود و شماره آن در اختیار اشخاص متقاضی قرار می‌گیرد».

در صفحات دیگر این شماره از نشریه مطالبی با عنوان «دیدار مدیرعامل بانک با بازیکنان تیم فوتسال ایران زمین: روحیه تیمی همکاران تحسین برانگیز است»، «دیدار مدیران بانک از شعب غرب کشور: با وجود همکاران متعهد، مشتریان از خدمات باکیفیت بانک بهره‌مند خواهند شد» و «مصاحبه با همکاران موفق در شعب یوسف‌آباد تهران و آران و بیدگل» آمده است.

علاوه‌بر این، مطالب خواندنی دیگری شامل گزارش اخبار استان‌ها، مقاله، پرونده، گفت‌وگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک‌های جهانی، دانستنی، ایران‌شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه‌ها و آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان از دیگر قسمت‌های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

بنابر اعلام روابط عمومی، علاقمندان برای دریافت نسخه الکترونیک شماره 53 نشریه «ارتباط ایران زمین» می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند.

شماره 53 ارتباط ایران زمین

در این‌باره بیشتر بخوانید:

انتشار شماره 52 ارتباط ایران زمین

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...