حمایت سمندیس از همایش ژئومکانیک نفت

حمایت سمندیس از همایش ژئومکانیک نفت

حمایت سمندیس از همایش ژئومکانیک نفت؛ شرکت سمندیس حمایت همه‌جانبه مادی و معنوی خود از چهارمین همایش ملی ژئومکانیک نفت (نوآوری و فناوری) را تا پایان روز برگزاری این همایش انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، شرکت سمندیس از ابتدای برنامه‌ریزی برای برگزاری چهارمین همایش ملی ژئومکانیک نفت، ضمن تعامل مستمر و مداوم با انجمن ژئومکانیک نفت ایران حمایت همه‌جانبه مادی و معنوی خود از برپایی این همایش را اعلام و اقدامات لازم را انجام داده است.

این شرکت همچنین به‌عنوان حامی برگزاری چهارمین همایش ملی ژئومکانیک نفت (نوآوری و فناوری)، درراستای حمایت از پژوهشگران و محققان در روزهای برگزاری همایش از مقالات برگزیده همایش و نویسندگان آن به انتخاب هیأت داوران، قدردانی خواهد کرد.

بنابر این اعلام، شرکت سمندیس دارای رتبه 1 نفت و گاز، رتبه 1 تاسیسات و تجهیزات و رتبه 1 ابنیه و ساختمان است و تاکنون پروژه‌های متعددی را در رشته‌های صنعت نفت و گاز، تأسیسات، ساختمان، راهسازی و ... به انجام رسانده است.

این شرکت، عضو پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تربیت مدرس بوده و به‌دلیل کسب دستاوردهای متعدد در انواع رشته‌های تخصصی کسب‌وکار و بهره‌گیری از نیروهای جوان، نخبه و خلاق در مسیر تبدیل شدن به یک شرکت دانش‌بنیان گام برمی‌دارد.

به گزارش ، علاوه‌بر شرکت سمندیس، «شرکت پتروپارس»، «دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی» و «شرکت سی‌لند» نیز از حامیان مالی چهارمین همایش ملی ژئومکانیک نفت هستند.

گفتنی است چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت (نوآوری و فناوری) به مدت سه روز از 11 تا 13 بهمن‌ماه 1401 در محل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود و میزبان علاقمندان، کارشناسان و متخصصان این حوزه خواهد بود.

متقاضیان و علاقمندان برای آگاهی بیشتر از جزییات همایش می‌توانند به وبسایت دبیرخانه به آدرس pgc2023.kntu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02188201435 تماس برقرار کنند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...