آغاز کنفرانس ژئومکانیک نفت از فردا

آغاز کنفرانس ژئومکانیک نفت از فردا

آغاز کنفرانس ژئومکانیک نفت از فردا؛ چهارمین همایش ملی ژئومکانیک نفت (نوآوری و فناوری) با همکاری انجمن ژئومکانیک نفت ایران و پژوهشکده بهره‌وری صنعت نفت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت ایران از فردا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه 1401 و به مدت 3 روز در محل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور مدیران و متخصصان دانشگاه و صنعت ازجمله ریاست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران، مدیرکل امور پژوهش وزارت نفت، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و رؤسای انجمن‌های علمی و صنفی مرتبط برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیرخانه همایش، محورهای این کنفرانس شامل «نوآوری و فناوری»، «پایش و مدیریت ریسک»، «انرژی‌های نو در حوزه اکتشاف و مطالعات ژئوفیزیکی»، «حفاری و برداشت چاه‎های نفت و گاز»، «ازدیاد برداشت و توسعه میادین»، «مدلسازی ژئومکانیکی مخازن و بهینه‌سازی تولید» است.

گفتنی است به‌منظور هم‌افزایی توانمندی علمی انجمن‌ها، توافق‌نامه‌هایی میان انجمن‌های صنفی و علمی مرتبط با انجمن ژئومکانیک نفت در حاشیه کنفرانس انعقاد و امضا خواهد شد.

همچنین تور ژئومکانیکی «بررسی سیستم نفتی ناحیه قم و بازدید از میدان نفتی البرز» در روز 14 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ، متقاضیان و علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک و کسب اطلاعات و اخبار آن می‌توانند به وبسایت کنفرانس به نشانی pgc2023.kntu.ac.ir و یا وبسایت انجمن ژئومکانیک نفت ایران irpga.com مراجعه کنند.

هزینه حضور در کنفرانس با عضویت در انجمن ژئومکانیک نفت ایران دارای تخفیف خواهد بود و به شرکت‌کنندگان در برنامه‌های مختلف این کنفرانس، گواهی‌های مربوطه ازجمله گواهی شرکت در کنفرانس، ارائه مقالات، شرکت در ورکشاپ آموزشی و شرکت در تور ژئومکانیکی اعطا خواهد شد.

گفتنی است تا پیش از این، سومین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت (مدیریت هوشمند میادین) در روزهای 2 و 3 بهمن 1397، دومین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت (کاهش مخاطرات اکتشاف و تولید) در روزهای 5 تا 7 بهمن 1395 و نخستین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت (محور تولید صیانتی) در روزهای 22 تا 24 اردیبهشت 1394 از سوی انجمن ژئومکانیک نفت ایران برگزار شده است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...