پرواز دلار تا 60 هزار تومان

پرواز دلار تا 60 هزار تومان

پرواز دلار تا 60 هزار تومان؛ امروز اگرچه نرخ دلار در بازار غیررسمی از قله سقوط کرد اما تا پیش از آن توانست تا رقم 60 هزار تومان برای هر دلار صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، نرخ دلار در بازار غیررسمی چند هفته‌ای است که سیر صعودی دارد و روزی را نمی‌توان یافت که این سیر کاهشی شود. این افزایش امروز به اوج خود رسید و تا قله 60 هزار تومان برای هر دلار صعود کرد.

از سوی دیگر بانک مرکزی با افتتاح رسمی مرکز مبادله ارز و طلا تلاش کرد تا بر نرخ دلار در بازار غیررسمی تأثیر بگذارد که ممکن نشد. همچنین با آزادسازی فروش ارز تا سقف پنج هزار دلار به هر متقاضی براساس کدملی نیز باعث کاهش انتظارات بازار نشد.

هیجانات غالب بر بازار و هجوم خریداران برای خرید اسکناس دلار که اغلب با هدف حفظ ارزش دارایی‌ها و البته سرمایه‌گذاری و جبران کاهش ارزش ریال انجام می‌شود سبب شده تا قیمت این ارز هر روز بیشتر از دیروز باشد تا آنجا که امروز 7 اسفندماه به 60 هزار تومان رسید.

به‌رغم این افزایش قیمت اما با عرضه اسکناس به بازار، قیمت هر دلار در بازار غیررسمی با حدود ۴۰۰۰ تومان کاهش به حدود ۵۶ هزار تومان رسید.

به گزارش ، هم‌اکنون قیمت هر قطعه اسکناس دلار روی وبسایت بازار متشکل ارزی 42 هزار و 680 تومان و دلار حواله 37 هزار و 113 تومان است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...