آغاز به کار رویداد آینده‌سازان فاوا

آغاز به کار رویداد آینده‌سازان فاوا

آغاز به کار رویداد آینده‌سازان فاوا؛ رویداد «آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات» از سه‌شنبه 9 اسفند 1401 توسط آکادمی همراه اول و شرکت هواوی آغاز به کار کرد.

به گزارش ، رویداد هشت روزه آینده‌سازان فناوری اطلاعات و ارتباطات تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی با همکاری مشترک آکادمی همراه اول و هواوی برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این رویداد هشت روزه که به‌صورت حضوری و مجازی با دو زبان فارسی و انگلیسی ارائه می‌شود، در دوره‌های 5G ،AI ،Cloud ،leadership Business Model و ... تحت نظر مدرسان برتر داخلی و خارجی آموزش می‌بینند.

محمد بادکوبه‌ای، معاون شناسایی و جذب استعدادهای آکادمی همراه اول در مراسم افتتاحیه این رویداد ضمن معرفی خانواده همراه اول و پروژه‌هایی که در اپراتور اول تلفن همراه در جریان است، اظهار کرد: برای این رویداد 2500 رزومه دریافت شد که در پایان 130 نفر برگزیده به آن راه یافتند.

بنابر اعلام اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، متقاضیان پس از گروه‌بندی و شرکت در دوره‌ها با انجام مینی پروژه‌های کاربردی مهارت خود را افزایش خواهند داد.

آکادمی همراه اول با مأموریت تربیت، توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در اکوسیستم دیجیتال در تابستان ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و به پشتوانه دانش و توسعه شرکت بزرگ همراه اول، می‌کوشد تا نیازهای آموزشی عمومی و تخصصی و فاصله مهارتی میان تحصیلات آکادمیک و فضای کار را با طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و کارآموزی سازمانی پوشش دهد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...