فاطمی‌امین استعفا دهد

فاطمی‌امین استعفا دهد

فاطمی‌امین استعفا دهد؛ فاطمی‌امین یکی از ضعیف‌ترین وزای صمت از زمان ادغام این وزارتخانه بوده و استیضاح فعلی او دارای 29 محور است.

به گزارش ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: طبق پیش‌بینی‌‌ها، فاطمی‌امین حداقل با ۱۶۰ رای استیضاح خواهد شد که این عدد می‌تواند تا ۲۰۰ نفر هم افزایش پیدا کند.

احمد رسولی‌نژاد با تأکید بر اهمیت استیضاح وزیر صمت، تصریح کرد: استیضاح فاطمی‌امین در 4 محور در سال گذشته مطرح شد که بنده در آن استیضاح نیز یکی از سخنرانان اصلی بودم. در همان زمان اسناد و مدارک بسیاری داشتیم که انتظار می‌رفت نمایندگان باتوجه به این مدارک به طرح استیضاح رأی مثبت بدهند.

وی افزود: فاطمی‌امین یکی از ضعیف‌ترین وزای صمت از زمان ادغام این وزارت‌خانه به حساب می‌آید. استیضاح ماه‌های گذشته 4 محور داشت اما استیضاح فعلی دارای 29 محور است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جمع زیادی از نمایندگان مجلس خواستار استیضاح فاطمی‌امین هستند و استیضاح وی یک آزمون برای مجلس فعلی است به تسنیم گفت: ما افکار عمومی را رصد می‌کنیم؛ افکار عمومی از عملکرد وزیر صمت ناراضی هستنند. وضعیت مدیریتی وزارت صمت را این‌طور می‌توان تشبیه کرد که فاطمی‌امین و همه 15 معاون ایشان در جایگاه وزیر هستند چراکه وزیر برای مدیریت این وزارت‌خانه بسیار ضعیف است.

این نماینده مجلس اضافه کرد که طبق پیش‌بینی‌ها استیضاح فاطمی‌امین می‌تواند تا 200 رأی کسب کند. این‌بار مانند گذشته هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع عملی شدن استیضاح شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...