کاهش 90 میلیونی قیمت شاهین و هایما اس7

کاهش 90 میلیونی قیمت شاهین و هایما اس7

کاهش 90 میلیونی قیمت شاهین و هایما اس7؛ بررسی قیمت پرتیراژهای خودروسازان و مقایسه آن با قیمت‌ها در یک ماه قبل نشان می‌دهد بین 5 تا 95 میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.

به گزارش ، بررسی قیمت خودروها در بازار امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت نشان می‌دهد که قیمت بیشتر محصولات دو خوردوساز بزرگ در بازار نسبت به یک ماه پیش، اغلب در بازه ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان کاهش داشته، اما در این بین کاهش تا ۹۵ میلیون تومانی را هم شاهد بودیم.

بررسی قیمت پرتیراژهای خودروسازان و مقایسه آن با قیمت‌ها در یک ماه قبل (۱۶ فروردین 1402) نشان می‌دهد که بازار سیر کاهشی خود را که حدود ۱۰ روزی است آغاز کرده، ادامه داده است.

در محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت محصولات بین پنج تا ۹۵ میلیون تومان ارزان شده‌اند.

اما سمندها، تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک (۱۴۰۰) در بازار امروز نسبت به ۱۶ فروردین‌ماه با رشد قیمت همراه بوده که تنها محصولات افزایشی خودروسازان هستند؛ به‌عنوان نمونه سمند LX ساده ۲۲ میلیون تومان و سمند LX بنزینی EF۷ حدود ۲۸ میلیون تومان افزایش را تجربه کرده‌اند. تارا اتوماتیک ۱۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۰ میلیون تومان افزایش را تجربه کرده‌اند.

از سوی دیگر هایما اس 7 توربوپلاس بالغ‌بر 90 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز کاهش ۲۵ و ۳۵ میلیون تومانی دیده می‌شود اما قیمت تیبا دو میلیون تومان و قیمت شاهین ۹۵ میلیون تومان کاهش داشته‌اند و حداقل و حداکثر کاهش را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابر اعلام ایسنا، تغییر قیمت محصولات این دو شرکت در دو بازه زمانی به شرح زیر است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...