مدیر مپنا گزینه پیشنهادی وزارت صمت شد

مدیر مپنا گزینه پیشنهادی وزارت صمت شد

مدیر مپنا گزینه پیشنهادی وزارت صمت شد؛ مدیرعامل گروه مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران از سوی رییس جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش ، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تحویل نامه معرفی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس خبر داد.

سیدنظام الدین موسوی تصریح کرد: امروز نامه کتبی معرفی عباس علی‌آبادی که مدیرعامل گروه مپنا را برعهده دارد به‌عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی واصل شد

موسوی گفت که نامه معرفی وزیر پیشنهادی صمت در نخستین جلسه علنی مجلس بعد از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه اعلام وصول می‌شود.

عباس علی‌آبادی زاده سال 1340 در اراک و فارغ‌التحصیل دوره‌های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه‌های صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.

علی‌آبادی حدود 5 سال معاونت برق و انرژی وزارت نیرو را برعهده داشت و از 12 دی 1388 مدیرعامل مپنا شد که تاکنون در این پست حضور دارد.

وی سابقه ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را نیز در کارنامه خود دارد.

گروه مپنا به‌عنوان یک شرکت تولیدی، صنعتی و بازرگانی بین‌المللی به همراه بیش از چهل شرکت زیرمجموعه خود، در زمینه طراحی و احداث نیروگاه‌های حرارتی، اجرای پروژه‌های نفت و گاز و حمل و نقل ریلی و نیز در حوزه برقی‌سازی، سلامت و سرمایه‌گذاری خصوصی در این صنایع به صورت پیمانکار اجرایی کلید در دست (EPC) و سرمایه‌گذاری خصوصی (IPP) در سطح بازار ایران و منطقه فعالیت می‌کند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...