برندگان سومین حساب‌های گردشگری قرعه‌کشی شدند

برندگان سومین حساب‌های گردشگری قرعه‌کشی شدند

برندگان سومین حساب‌های گردشگری قرعه‌کشی شدند؛ مراسم سومین قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری در روز یکشنبه 30 مهرماه 1402 در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش ، مراسم سومین قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها ازجمله نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای هیأت‌ مدیره و هیأت عامل بانک گردشگری برگزار و برندگان این دوره جشنواره مشخص شدند.

اسامی برندگان این قرعه‌کشی پس از تایید هیأت نظارت، در وبگاه بانک گردشگری منتشر و جوایز اعلامی در نخستین فرصت به برندگان اهدا خواهد شد.

در سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌‌الحسنه پس‌انداز بانک گردشگری به‌ پاس قدردانی از مشتریان نیک‌‌اندیش، یک میلیارد وجه نقد به 10 نفر، 500 میلیارد ریال وجه نقد به 15 نفر، یک سکه تمام بهار آزادی به 20 نفر، یک نیم سکه بهار آزادی به 30 نفر و یک ربع سکه بهارآزادی به 40 نفر اهدا خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک گردشگری همچنین 250 کمک هزینه 50 میلیون ریالی جهت سفر به عتبات عالیات از طریق مگاگشت، 150 کمک هزینه 100 میلیون ریالی جهت خرید کالای بادوام داخلی، 500 کارت خرید 20 میلیون ریالی از فروشگاه‌های محسن و رفاه و 10 هزار جایزه 2 میلیون ریالی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

علاوه‌بر این بالغ‌بر 2000 فقره حق تقدم تسهیلات 500 میلیون ریالی با بازپرداخت 24 ماهه برای اعطا به سپرده‌‌گذاران واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی این دوره، در نظر گرفته شده است
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...