چادرملو بزرگترین تولیدکننده کنسانتره در کشور است

چادرملو بزرگترین تولیدکننده کنسانتره در کشور است

چادرملو بزرگترین تولیدکننده کنسانتره در کشور است؛ قرارگرفتن در زمره بزرگترین تولیدکنندگان کنسانتره و اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معدن چادرملو ازجمله نقاط تمایز شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است.

به گزارش ، معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، دادستان شهرستان اردکان، مدیرکل بازرسی استان و جمعی از مسولان قضایی استان یزد از مجتمع معدنی چادرملو بازدید و در جریان سیر فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های توسعه این شرکت قرار گرفتند.

علی جمادی با ابراز خرسندی از بررسی میدانی سیر اقدامات یکی از مهمترین بنگاه‌های اقتصاد ملی در زنجیره فولاد کشور گفت: قرارگرفتن در زمره بزرگترین تولیدکنندگان کنسانتره و اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معدن چادرملو ازجمله نقاط تمایز این مجموعه است.

رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه، اضافه کرد: پیگیری شعار سال «مهار تورم، رشد تولید» و پیگیری تحقق اشتغال یکی از موضوعات برجسته در قوه قضاییه است و ما در دستگاه قضا خود را موظف به حمایت از تولید و امر اشتغال می‌دانیم.

جمادی یادآور شد: این چنین شرکت‌هایی نقش مهمی در قطع وابستگی کشور به خارج دارند که درراستای رفع مسائل و مشکلات، علاوه‌بر مسئولان استانی، ما نیز در سطح ملی پیگیر موضوعات و چالش‌های پیش‌رو خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نیز در این بازدید از حمایت‌های دستگاه قضا درراستای تحقق امنیت سرمایه‌گذاری، رفع موانع حقوقی، قضایی تولید و اشتغال، قدردانی و تشکر کرد.

امیرعلی طاهرزاده با تأکید بر اینکه تلاش ما تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رشد تولید و همچنین اجرای هدفمند طرح‌های توسعه بالاخص در تکمیل زنجیره ارزش است، اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی سال گذشته با تولید بیش از 11 میلیون تن کنسانتره به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده کنسانتره در کشور شناخته شد.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، طاهرزاده افزود: در دو مجموعه گندله‌سازی و آهن اسفنجی شاهد رشد تولید نسبت به سال گذشته بوده‌ایم و با وجود برخی از محدودیت‌های برق و گاز، پیش‌بینی ما حفظ یا رشد تولید در زنجیره تولید شرکت است.

مدیرعامل شرکت چادرملو تصریح کرد: عملیات اجرایی در دو معدن D19 و آنومالی 10 در حال انجام است تا تأمین بخشی از خوراک مورد نیاز درجهت تولید پایدار تضمین شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...