حمایت از فناوری‌های توانبخشی حوزه ایران جوان

حمایت از فناوری‌های توانبخشی حوزه ایران جوان

حمایت از فناوری‌های توانبخشی حوزه ایران جوان؛ فناوری‌های توانبخشی در حوزه ایران جوان (مادران باردار، نوزادان و کودکان) از سوی بنیاد 15 خرداد، تقدیر و حمایت می‌شوند.

به گزارش ، مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد با اعلام این خبر گفت: از طرح‌های برگزیده دومین جشنواره ملی توانبخشی که به فناوری‌های توانبخشی در حوزه ایران جوان (مادران باردار، نوزادان و کودکان) مرتبط باشد، تقدیر و حمایت می‌شود.

علی پزشکی افزود: فناوری‌هایی که به توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های مادران باردار و کودکان بپردازند، در ۸ محور ایده، اختراع، کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌اپ)، محصولات تجاری شده یا نشده، ابتکارات دانش‌آموزی، پروپوزال مصوب، و پایان‌نامه اتمام یافته مورد تقدیر و حمایت بنیاد ۱۵ خرداد قرار خواهند گرفت.

به‌گفته مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد، فناوری‌های توانبخشی برگزیده در حوزه ایران جوان علاوه‌بر دریافت جوایز ارزنده در اختتامیه جشنواره، فرصت حضور و استقرار در مرکز نوآوری این بنیاد را جهت پیشبرد فعالیت‌های خود خواهند یافت.

پزشکی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی توانبخشی در بهمن‌‌ماه 1402 تاکید کرد: بخش فناوری‌های توانبخشی در حوزه ایران جوان شامل فناوری‌های مربوط به مادران باردار، نوزادان و کودکان به‌عنوان محور ویژه این جشنواره انتخاب شده است.

مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد تصریح کرد: فناوری‌های توانبخشی می‌توانند در حوزه‌هایی همچون پایش وضعیت سلامتی، تسهیل در خرید، افزایش ضریب ایمنی جسمی، حمل‌ونقل آسان و ارتقای سلامت روان به مادران باردار کمک کنند. چنین فناوری‌هایی همچنین به کودکان در توانبخشی فیزیکی، توانبخشی شناختی و ارتقای مهارت‌های ارتباطی با دیگران یاری می‌رسانند.

گفتنی است، دومین جشنواره ملی فناوری‌های توانبخشی توسط دانشگاه توانبخشی و سلامت اجتماعی و با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را به صورت یک فایل ویدئویی حداکثر سه دقیقه‌ای روی وبگاه جشنواره به آدرس www.rtf.uswr.ac.ir بارگذاری کنند. آخرین مهلت دریافت آثار، ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری است و اختتامیه جشنواره در تاریخ ۲۴ بهمن‌ برگزار خواهد شد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...