چرا مجوز تولید نوکیای تقلبی صادر شد؟

چرا مجوز تولید نوکیای تقلبی صادر شد؟

چرا مجوز تولید نوکیای تقلبی صادر شد؟؛ وزارت صمت با چه منطقی مجوز تولید نوکیای تقلبی را صادر کرده و مردم چگونه می‌توانند با این سیاست به برندهای موجود در بازار اعتماد کنند؟

به گزارش ، عضو شورای عالی فناوری ارتباطات در مکاتبه‌ای با وزیر صمت، با طرح این سوال که مجوز تولید نوکیای تقلبی با چه منطقی صادر شد، خواستار شفاف‌سازی درخصوص نحوه تخصیص ارز این کالا شد.

مجتبی توانگر در مکاتبه با عباس علی‌آبادی، وزیر صمت با اشاره به حواشی اخیر در مورد تولید موبایل نوکیای تقلبی نوشت: این روزها اخبار متعددی از فعالیت عجیب یک شرکت داخلی تولیدکننده موبایل در رسانه‌ها منعکس شده که شواهد حاکی از آن است که این شرکت بدون مجوز از سوی برند نوکیا اقدام به تولید و توزیع موبایل‌های نوکیا می‌کند و مردم طبقه ضعیف به‌عنوان مشتریان اصلی گوشی‌های دکمه‌ای بدون اطلاع از این موضوع اقدام به خرید گوشی‌هایی می‌کنند که نه تنها توسط شرکت توکیا تولید نشده بلکه از قطعات غیراصل بهره برده است.

رئیس کمیته دانش‌بینان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در ادامه آورده است: نکته عجیب آنکه به نظر می‌رسد وزارت صمت به بهانه حمایت از تولید داخل و با توجیه تحریم‌های خارجی مجوز استفاده از برند نوکیا را به این شرکت اعطا کرده است. سوال اینجاست که این مجوز با چه منطقی در اختیار این شرکت قرار گرفته است؟

توانگر سپس نوشت: امروز کدام شهروند می‌تواند با سیاست مدیران وزارت صمت به برندهای موجود در بازار ایران اعتماد کند و از صحت و کیفیت و اصالت تولیدات شناخته شده اطمینان داشته باشد؟


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...