بانک‌ها فردا شعب کشیک دارند

بانک‌ها فردا شعب کشیک دارند

بانک‌ها فردا شعب کشیک دارند؛ شعب کشیک تمامی بانک‌های دولتی و خصوصی به‌منظور خدمات‌دهی به مردم در روز چهارشنبه که از سوی دولت تعطیلی سراسری و رسمی اعلام شده، فعال هستند.

به گزارش ، طبق اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها باتوجه به تصمیم هیات دولت مبنی بر تعطیلی سراسری روز چهارشنبه دوم خردادماه سال ۱۴۰۳ و باتوجه به اینکه تاریخ یادشده همزمان با روزهای دریافت حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران است، شعب بانک‌ها در این روز به صورت کشیک در خدمت مشتریان هستند.

در پی تعطیلی رسمی در روز چهارشنبه (دوم خردادماه ۱۴۰۳) و برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حجه‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و همراهانش، بانک‌ها کامل تعطیل نیستند و شعب کشیک بانک‌ها فعال خواهند بود.

همچنین اسامی شعب کشیک در وبگاه بانک‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این میان، شورای هماهنگی بانک‌های دولتی نیز خطاب به بانک‌های توسعه تعاون، قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین صندوق کارآفرینی امید اعلام کرده که تعداد شعب کشیک بانک‌ها فردا به دو برابر افزایش یابد.

بر این اساس، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرده که باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک مرکزی درباره انجام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بانکی به مشتریان در روز چهارشنبه به منظور عدم ایجاد خلل در خدمت‌رسانی به مشتریان بانک‌ها نسبت به افزایش شعب کشیک به میزان دو برابر روزهای تعطیل عادی اقدام کنند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...