شهدای خدمت در زادگاهشان آرام گرفتند

شهدای خدمت در زادگاهشان آرام گرفتند

شهدای خدمت در زادگاهشان آرام گرفتند؛ پیکر پاک شهدای خدمت امروز در شهرهای زادگاهشان روی دستان انبوه مردم تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش ، رئیس جمهور شهید پس از تشییع باشکوه در تبریز، قم، تهران و بیرجند، عصر امروز به مشهد رسید.

پیکر سیدابراهیم رییسی در خیل عظیم مردم مشهد با همراهی زائران و مجاوران بارگاه امام رئوف وارد حرم رضوی شد و در صحن پیامبر اعظم (ص) در میان مردم قرار گرفت. سپس دور ضریح امام رضا (ع) و روضه منوره علی ابن موسی رضا (ع) طواف داده شد.

خادمان در ورودی دارالسلام در صفوف منظم ایستاده بودند.

‌هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی ‌پس از تشییع باشکوه و طواف در حرم امام رضا ساعت 19 در رواق دارالاسلام حرم امام رضا (ع) برای همیشه آرام گرفت.

خاکسپاری حسین امیرعبداللهیان در حرم حسنی

پس ار برگزاری مراسم یادبود شهید امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه با حضور شخصیت‌های سیاسی و وزرای سابق امور خارجه، مردم شهرری پیکر شهید حسین امیر عبدالهیان را از مقابل امامزاده عبدالله شهرری‌ تا حرم عبدالعظیم حسنی تشییع کردند و درنهایت در شبستان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپردند.

در تبریز نیز مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز از ساعت 9:30 از میدان شهدا به سمت میدان ساعت تبریز برگزار شد و پس از تشییع در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به خاک سپرده شد. مراسم ترحیم نیز بعد از ظهر  امروز برگزار ‌شد و مراسم ترحیم و شام غریبان نیز از 16:30 تا 19 در مصلای تبریز برقرار شد.

در نجف‌آباد اصفهان نیز، تشییع پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش پس از تشییع در پایگاه شهید بابایی روی دستان همرزمانش به نجف‌آباد منتقل و پس از تشییع در میان خیل عظیم جمعیت و مردم شهیدپرور نجف‌آباد از میدان امام تا جنت‌الشهدای نجف‌آباد، در کنار دیگر شهیدان این شهر و دیار حاج‌احمد کاظمی در آغوش خاک آرام گرفت.‌

از سوی دیگر پیکر مطهر شهید سرگرد بهروز قدیمی از همراهان رئیس جمهور شهید در سانحه بالگرد بر دستان مردم قدرشناس و ولایت‌مدار زنجان و ابهر تشییع و در زادگاهش، روستای درسجین به خاک سپرده شد.

همچنین پیکر شهید امیر سرتیپ دوم خلبان سیدطاهر مصطفوی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران که همراه با رئیس‌جمهور به شهادت رسید امروز پنج‌شنبه، سوم خرداد ۱۴۰۳ با حضور امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، همرزمان این شهید و مردم تشییع و در قطعه ۲۷ بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

گفتنی است پیکر شهید مالک رحمتی پس از بازگشت از مشهد مقدس روز جمعه 4 خرداد در شهرستان مراغه به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین پیکر شهید سیدمهدی موسوی نیز پس از بازگشت از مشهد مقدس، روز جمعه در در شبستان امام خمینی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده خواهد شد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...