اعلام ساعات جدید کاری بانک ایران زمین

اعلام ساعات جدید کاری بانک ایران زمین

اعلام ساعات جدید کاری بانک ایران زمین؛ به‌دنبال تغییر ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، ساعت کاری شعب بانک ایران زمین نیز تغییر کرد.

به گزارش ، باتوجه به فرارسیدن روزهای گرم سال و به‌منظور کاهش میزان مصرف انرژی، ساعات فعالیت و پذیرش مشتریان در شعب بانک ایران زمین تغییر کرد.

مشتریان می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ 16 خرداد 1403 تا پایان روز کاری پنجشنبه 15 شهریور 1403 طبق فهرست زمان‌بندی تعیین‌شده جهت انجام امور بانکی خود، به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه کنند.

طبق این اعلام، مشتریان ایران زمین در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 13 و روزهای پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 12 می‌توانند به صورت حضور از خدمات این بانک استفاده کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی، بانکداری مدرن بانک ایران زمین از طریق اینترنت بانک و همراه بانک فراز در تمامی ساعات شبانه‌روز در خدمت مشتریان بانک قرار دارد.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره 02124809 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

اعلام ساعت کاری جدید بانک‌ها

بنابر اعلام کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، زمان پذیرش مشتریان شعب بانک‌های عضو این کانون از تاریخ 1403/03/16 از ساعت 6:30 صبح آغاز و پایان آن در روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 و روزهای پنجشنبه ساعت 12 ظهر خواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است که به لحاظ توجه بیشتر به تصمیمات گرفته شده درباره صرفه‌جویی کارآمد در مصرف انرژی، ضروری است واحدهای در اختیار از ساعت 12 دستگاه‌های برودتی خود را خاموش کرده و با کاهش میزان روشنایی تا پایان ساعت اداری، نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق ساختمان‌ها اقدام کنند.

شورای هماهنگی بانک‌ها هم اعلام کرده بود: ساعت کاری واحدهای صف و ستاد بانک‌ها به استناد تصویبنامه هیأت وزیران و با عنایت به هماهنگی‌های به عمل آمده، از روز چهارشنبه 16 خرداد تا اطلاع ثانوی از ساعت 6 تا 13 است.

بانک‌ها ضمن برنامه‌ریزی مناسب برای تداوم خدمت‌رسانی و حفظ رضایتمندی مشتریان، پایان ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان را حداکثر تا ساعت 13 قرار داده و مابقی ساعات کار موظفی را از طریق دورکاری با تمهیدات لازم جبران کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...