اینترنت هدیه دولت را از دست ندهید

اینترنت هدیه دولت را از دست ندهید

اینترنت هدیه دولت را از دست ندهید؛ به مناسبت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی به مردم هدیه داده می‌شود.

به گزارش، چند روز پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی به مردم برای استفاده در روزهای تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز اعلام کرد برای مردم که می‌خواهند از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در جریان اخبار انتخابات قرار بگیرند، بسته هدیه ۲۰ گیگابایت رایگان پیش‌بینی شده است.

به‌گفته وی امروز پیامکی برای مردم ارسال می‌شود و هرکس تمایل داشته باشد می‌تواند بسته را فعال کند و در طول روزهای انتخابات از آن استفاده کند.

در این راستا، امیر محمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار پستی درباره جزئیات نحوه دریافت این بسته اینترنتی اعلام کرد: بسته هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۲۰ گیگابایت ۳۰ روزه برای استفاده از سکوهای ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، بله، سروش، گپ و آی‌گپ را فعال کنید.

لاجوردی افزود: کد دستوری برای کاربران همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و برای کاربران ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است.

وی تأکید کرد: فعال‌سازی این بسته مغایرتی با دیگر بسته‌های فعال ندارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...