نصب دوربین مشرف به مشتریان در طلافروشی‌ها

نصب دوربین مشرف به مشتریان در طلافروشی‌ها

نصب دوربین مشرف به مشتریان در طلافروشی‌ها؛ طلافروشی‌ها ملزم به جانمایی یک دستگاه دوربین مداربسته مشرف به چهره مراجعان و مشتریان خود شدند.

به گزارش ، طلافروشی‌ها ملزم به جانمایی یک دستگاه دوربین مداربسته مشرف به چهره مراجعان و مشتریان هستندو حتما در زمان خرید ضمن انجام مراحل احراز هویت، در صورت استفاده از کلاه، ماسک، عینک آفتابی و ... مراجعه کننده ملزم به برداشتن آنها است.

طبق نامه ارسالی از پلیس تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ، همه واحدهای صنفی فروشندگی طلا و جواهر و مسکوکات به منظور کاهش فرآیند پولشویی مجرمان، ملزم به جانمایی یک دستگاه دوربین مداربسته مشرف به چهره مراجعان و مشتریان هستند و حتما در زمان خرید ضمن انجام مراحل احراز هویت، در صورت استفاده از کلاه، ماسک، عینک آفتابی و ... مراجعه‌کننده ملزم به برداشتن آنها است.

این نامه که خطاب به ریاست اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران نوشته شده است تاکید دارد با توجه به ویژگی‌های خاص طلا شامل ارزش بالا، حمل آسان و قابلیت نقدشوندگی فوری، هدایت جریان مالی عواید حاصل از کارت‌های اجاره‌ای و درنهایت پولشویی، این شیوه مورد توجه مجرمان در حوزه کلاهبرداری رایانه‌ای قرار دارد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...