نیروی انسانی ایران زمین در جایگاه مطلوبی است
نیروی انسانی ایران زمین در جایگاه مطلوبی است؛ کارکنان ستادی و صف بانک ایران زمین باید برای موفقیت و پیشرفت بانک با قدرت در این بازار رقابتی بجنگند و این یک اصل است.
به گزارش صنعتصنف، در حاشیه برگزاری دوره آموزشی هوش مصنوعی در بانکداری و به منظور افزایش همافزایی و انسجام بیشتر بین کارکنان بانک ایران زمین، معاون مالی با معاونان مدیریتهای شعب مناطق این بانک دیدار کرد.
معاون مالی بانک ایران زمین در ابتدای این دیدار، ابزار و نقش کلیدی در پیشرفت مجموعه را سرمایه انسانی آن بیان کرد و گفت: همکاران در شعب بانک و در حوزه اجرا نقش کلیدی در بانک دارند. پیشرفت و بهبود شاخصهای عملکردی در هر سازمانی مستلزم ارائه ایدهها، کنترلها و مدیریت تمام همکاران به خصوص همکاران شعب است.
محمدمهدی آزادی، تمامی همکاران را نمایندگان و پرچمداران بانک ایران زمین خواند و افزود: کارکنان ستادی و صف باید برای موفقیت و پیشرفت بانک با قدرت در این بازار رقابتی بجنگند و این یک اصل است. تا زمانی که با همین انرژی و تمرکز بر اموری که محول شده است عمل کنیم، جایگاه خود را حفظ خواهیم کرد و روز به روز شاهد موفقیت و پیشرفت بانک خواهیم بود.
معاون مالی بانک ایران زمین، نیروی انسانی چابک را از ویژگیهای مهم بانک ایران زمین دانست و افزود: لازمه تفکر و اندیشه، داشتن آگاهی و اطلاع کافی از حوزه فعالیت است. این موضوع در بانک ایران زمین اجرایی شده است و نیروی انسانی به لحاظ مهارت و سطح دانش در جایگاه مطلوبی قرار دارد.
وی لازمه تداوم موفقیت و پیشرفت سازمان را اشراف کامل همکاران به حوزه کاری خودشان بیان کرد و ضمن قدردانی از زحمات مدیر امور سرمایه انسانی در حوزههای بهبود شرایط معیشتی، آموزش و ارتقا سطح دانش همکاران، خاطرنشان کرد: مدیریت امور سرمایه انسانی به عنوان متولی امر، شایستهسالاری را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهد و ارتقای شغلی همکاران بر اساس شایستگی آنان، گذراندن دورههای آموزشی مرتبط حوزه فعالیت، اشراف کامل بر موضوع و گذراندن آزمون تعیین سطح انجام شود و همکاران شایسته باید متولی امور شوند.
آزادی بر برگزاری دورههای مستمر آموزشی برای کارکنان بانک تاکید کرد و گفت: با راهاندازی سیستم آموزشی آنلاین جام که به همت مدیریت امور سرمایه انسانی اجرایی شده است، همکاران میتوانند در ساعات غیر اداری از مطالب آموزشی بهرهمند شوند. همچنین هر سه ماه مطالب بازآموزی شود و همکاران همیشه به روز بوده و آگاهی کامل بر مباحث بانکی و حوزه فعالیت خود داشته باشند.
او در پایان اظهار داشت: کارکنان بانک ایران زمین در تلاش، غیرت و همیت بهترین هستند و بیشک با اندیشه درست، ایدهپردازی و برنامهریزی صحیح، به نتایج قابل قبولی خواهیم رسید.
بنابر اعلام روابط عمومی، در ادامه وحید علیزاده مدیر امور شعب بانک ایران زمین، معاونان مدیریتهای مناطق را افرادی سختکوش و پرتلاش خطاب کرد و گفت: معاونان مناطق افرادی تلاشگر هستند که از متصدی بانکی فعالیت خود را شروع کردند و سلسله مراتبهای کاری را تجربه کردند و امروز با کولهباری از تجربه در حال خدمت به بانک ایران زمین و مشتریان هستند.
علیزاده افزود: حضور همکاران در دورههای آموزشی، فقط انتقال دانش نیست، بلکه ساخت زیرساخت مناسب برای آینده بانک ایران زمین است؛ همان طور که یکایک معاونان تلاش کردید و به این جایگاه رسیدید و امروز سکانداران بانک هستید.
مدیر امور شعب، حضور و پیگیری مدیران جوان در سطح عالی را عاملی موثر در جهت تصمیمگیری صحیح و پیشرفت بانک دانست و خاطرنشان کرد: ابزارهایی که مدیران در اختیار همکاران قرار دادند، به یکایک ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم بهترین اتفاق را برای بانک ایران زمین رقم بزنید و در میان دیگر بانکها، بهترین خدمات و سرویس را در اختیار مشتریان قرار دهیم.
در ادامه این مراسم، دوره آموزشی هوش مصنوعی در بانکداری با هدف افزایش دانش و آگاهی معاونان مدیریتهای شعب مناطق در حوزه هوش مصنوعی و کاربردها و ویژگیهای آن در امور بانکی برگزار شد.
ثبت دیدگاه