برگزاری نخستین دوره تخصصی مدیریت ثروت در تکاپو

برگزاری نخستین دوره تخصصی مدیریت ثروت در تکاپو

مدرسه کسب‌وکار تکاپو، نخستین دوره تخصصی «مدیریت ثروت برای افراد و نهادها» را در بهمن‌ماه برگزار می‌کند.

به گزارش صنعت‌صنف مدرسه کسب و کار تکاپو به‌عنوان نخستین مدرسه نسل چهارم در کشور، نخستین دوره تخصصی«مدیریت ثروت برای افراد و نهادها» را برای ارتقای دانش و مهارت مدیران در حوزه بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری برگزار می‌کند.

گفتنی است طول این دوره، سه روز بوده و شامل ارائه و پنل گفت‌وگو خواهد بود. مبانی مدیریت دارایی، تجارب بینالمللی در مدیریت دارایی، مروری بر اقتصاد کلان ایران، یافتههای علوم شناختی و علوم تصمیم‌گیری در سرمایهگذاری، مدیریت ریسک در بازار پول و سرمایه، سرمایه‌گذاری هوشمند، سنجش سطح تاب‌آوری ریسک(IRP) و تشکیل بیانیه سیاست سرمایهگذاری(IPS)، ابزارهای مدیریت دارایی در ایران و تخصیص منابع به طبقات مختلف دارایی ازجمله سرفصل‌های آموزشی این دوره است که توسط جمعی از فعالان نام‌آشنا در حوزه اقتصاد، بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری ارائه خواهد شد.

بر این اساس، صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند برای ارتقای سطح کیفیت تصمیمات مربوط به حوزه مالی و سرمایه‌گذاری در حوزه شخصی یا سازمانی برای حضور در این دوره از طریق سایت مدرسه تکاپو به آدرس https://tcapu.com/scourses/upcoming-courses/wealth-management-course/   اقدام کنند.

مدرسه کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی‌تکنیک) با هدف ایجاد بستری برای جریان‌سازی اندیشه، حمایت از نوآوران و مهارت‌افزایی کارآفرینان، مدیران و صاحبان کسب‌و‌کارهای صنایع مختلف که آماده ورود به مرحله جدیدی از رشد و توسعه هستند، در زمستان سال 1398 تاسیس شد. این مدرسه به‌عنوان یک مرکز نوآوری، فضایی را برای یادگیری و هم‌افزایی بر پایه برقراری ارتباطات بین‌المللی و انتقال تجربه برای شناخت دغدغه‌های کسب‌و‌کارها، توانمندسازی مدیران و ارائه راه‌حل‌های کاربردی فراهم می‌کند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...