مدیر ارتباطات ایران‌خودرو از ایسنا آمد

مدیر ارتباطات ایران‌خودرو از ایسنا آمد

مدیر ارتباطات ایران‌خودرو از ایسنا آمد؛ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در حکمی متین کاکویی را به‌عنوان سرپرست ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت منصوب کرد.

به گزارش ، متین کاکویی دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات و دانش‌آموخته رشته ارتباطات و فرهنگ در دوره دکتری است و نزدیک به دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف رسانه‌ و ارتباطات را در سابقه کاری خود دارد.

از سوابق کاری کاکویی می‌توان به مدیریت اداره اقتصادی خبرگزاری ایسنا، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بازرگانی پتروشیمی، مدیریت روابط عمومی شرکت کالای پتروشیمی، مشاور رسانه‌ای وزارتخانه‌های صمت، نفت و نیرو، گروه صنعتی انتخاب، گروه مپنا و مدیر اجرایی موسسه فرهنگی آهنگ آتیه (وابسته به سازمان تامین اجتماعی) اشاره کرد.

او همچنین در سال‌های گذشته مدرس دوره‌های تخصصی ارتباطات، روابط عمومی، روزنامه‌نگاری و تبلیغات در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی مختلف بوده است.

تلاش برای ارتقای جایگاه ایران خودرو در افکار عمومی، تبیین جایگاه این شرکت به‌عنوان مهمترین خودروساز کشور و تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و همه ذی‌نفعان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تمامی رسانه‌ها به‌منظور انعکاس بهینه اقدامات انجام شده درراستای ارزش‌آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو از مهم‌ترین ماموریت‌های او در گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شده که علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو به کاکویی سپرده است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...