تخصیص وام به کسب‌وکارهای دیجیتال داخلی

تخصیص وام به کسب‌وکارهای دیجیتال داخلی

تخصیص وام به کسب‌وکارهای دیجیتال داخلی؛ سازمان فناوری اطلاعات ایران براساس آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال، به کسب‌وکارهای دیجیتال کشور وام پرداخت می‌کند.

به گزارش صنعت‌صنف، این تسهیلات درراستای ایجاد اشتغال و به همه کسب‌وکارهای فعال  که بر بستر سکوهای مشمول آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال اقدام به فروش کالا یا خدمات و یا فعالیت اقتصادی می‌کنند ارایه خواهد شد.

مدیرل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران در این‌باره اظهار داشت: سقف این تسهیلات برای کسب‌وکارهای  حقوقی، 500 میلیون تومان، برای کسب‌وکارهای صنفی سه میلیون تومان و برای کسب‌وکارهای حقیقی، ۲ میلیون تومان است که سود آن ۱۵.۳۳ درصد و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه با شش ماه تنفس خواهد بود.

مهدی مظفری تصریح کرد: کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول ازجمله ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله را دارند می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه www.irantavanafarin.ito.gov.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای دریافت متن کامل و شرایط عمومی، اختصاصی، مدارک و راهنمای ثبت نام دریافت این تسهیلات به وبگاه  ir.۱۶۴۹ مراجعه کرده و یا با سامانه پاسخگویی سازمان فناوری اطلاعات ایران به شماره ۱۶۴۹ تماس حاصل کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...