عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی

عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی

عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی؛ دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته‌بندی و پروتئینی کشور از عرضه سراسری گوشت تنظیم بازاری وارداتی از ۲۰ روز دیگر خبر داد.

به گزارش ، مسعود رسولی اظهار داشت: اکنون در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران،‌ دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان،‌ چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است ولی از روزهای آینده با افزایش واردات در دیگر استان‌ها نیز عرضه صورت می‌گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته‌بندی و پروتئینی کشور تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در همه فروشگاه‌ها عرضه شود.

همچنین مجتبی نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره واردات دام گفت: کشورهای روسیه، گرجستان، قزاقستان، اروگوئه، استرالیا، نیوزلند، ازجمله کشورهایی هستند که واردات دام  و گوشت قرمز از آنها مشکلی ندارد. همچنین اجازه واردات برخی از کشتارگاه‌های هند و پاکستان نیز صادر شده است.

نوروزی افزود: در حال حاضر واردات دام از هند و پاکستان نیز انجام می‌شود اما در استان سیستان و بلوچستان قرنطینه و در همانجا سمپاشی شناسنامه‌دار انجام می‌شود و بعد از آنجا همانجا ذبح یا پرورش داده می‌شوند.

وی افزود: درصورتی که برزیل نیز مستندات لازم را ارائه دهد شرایط واردات از این کشور نیز فراهم می‌شود اما در حال حاضر تجار تمایل کمتری به واردات دام زنده دارند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...