جلوگیری از موازی‌کاری در فروش ایران خودرو

جلوگیری از موازی‌کاری در فروش ایران خودرو

جلوگیری از موازی‌کاری در فروش ایران خودرو؛ باتوجه به متنوع و متعدد بودن زمینه‌های کاری ایران خودرو در بخش فروش و خدمات پس از فروش، جلوگیری از موازی‌‎کاری از اهداف جدی در این بخش است.

به گزارش ، اردشیر امینی در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، به‌عنوان قائم‌مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش معرفی شد.

امینی از مدیران باسابقه در صنعت خودرو به حساب می‌آید و انتخاب وی توسط ایران‌خودرویی‌ها هوشمندانه بوده است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سایپایدک، قائم‌مقام فروش و خدمات پس از فروش سایپا، مدیرعامل هلدینگ قطعات خودرویی فرزانگان، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شتابکار (تولیدکننده مجموعه فرمان و سیستم تعلیق خودرو)، عضو هیات مدیره شرکت قطعات اتومبیل ایران خودرو و مدیرعاملی و عضو هیات مدیره چند شرکت خودرویی، ازجمله سوابق اردشیر امینی است.

باتوجه به تجارب بالا و سابقه مدیریت امینی در ایران خودرو و دیگر شرکت‌های خودرویی، می‌توان گفت حکم جدید به نوعی بازگشت به خانه اصلی برای وی بوده و باید منتظر تحول در حوزه بازاریابی و خدمات پس از فروش ایران خودرو باشیم.

قائم‌مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در مراسم معارفه خویش به اشاره به متنوع بودن و متعدد بودن زمینه‌های کاری ایران خودرو در بخش فروش و خدمات پس از فروش گفت: جلوگیری از موازی‌کاری در بخش‌های مرتبط از اهداف جدی در این زمینه خواهد بود.

اردشیر امینی افزود: اجرای دقیق و صحیح ماموریت‌های بخش فروش و خدمات پس از فروش نقش مهمی در ارتقای ذهنیت مشتریان از این مجموعه بزرگ صنعتی خواهد داشت
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...