خطرپذیرترین سرمایه‌گذاران نوآوری تقدیر شدند

خطرپذیرترین سرمایه‌گذاران نوآوری تقدیر شدند

خطرپذیرترین سرمایه‌گذاران نوآوری تقدیر شدند؛ به‌دنبال برگزاری نخستین رویداد بین‌المللی تأمین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) در حاشیه رویداد اینوتکس 2023، از برترین حامیان مالی حوزه‌های دانش‌بنیان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ، حرکت اول به‌عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.

برگزیدگان این رویداد در بخش‌های «بانک‌ها»، «پارک‌های علم و فناوری»، «صندوق‌های پژوهش و فناوری»، «سرمایه‌گذاران»، «سکوهای تامین مالی جمعی»، «اعتبارافزارها»، «شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری برتر» و «بیمه» بودند.

درنهایت هم پس از طی فرآیند ارزیابی چندمرحله‌ای و راستی‌آزمایی از بین 120 بازیگر اصلی که با همکاری معاونت علمی فناوری و ریاست جمهوری و نهادهای مجری مانند انجمن سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشور انجام شد، برگزیدگان انتخاب شدند.

در این مراسم که با حضور هاشم آقازاده، دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور علیرضا دلیری، دبیر رویداد فینوتکس امید رضایی‌فر، معاون فناوری وزیر علوم و مهدی صفاری‌نیا، رییس پارک فناوری پردیس برگزار شد، از برترین حامیان مالی و سرمایه‌گذاران حوزه‌های دانش‎بنیان تقدیر به عمل آمد.

در این رویداد شرکت «حرکت اول»، هلدینگ سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول به‌عنوان «تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی» برگزیده و از محمدمهدی عباسخانی، مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.

این هلدینگ سرمایه‌گذاری از سال 1397 با ماموریت توانمندسازی زیست‌بوم دیجیتال کشور شکل گرفته و در کسب‌وکارهای مرحله میانی و بالاتر در حوزه‌های آموزش، رسانه، تبلیغات، گردشگری، مالی و بیمه، تجارت الکترونیک سلامت و تکنولوژی های نوآورانه سرمای‌گذاری می‌کند.

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، میاره، فلای تودی، جاجیگا، آچاره، همراه مکانیک، نبض، نت باکس، آلا و دیدیمون بخشی از سبد سرمایه‌گذاری حرکت اول است.

همچنین در بخش شتاب‌دهنده‌‎ها نیز از «هاب اصفهان» که از شتابدهنده های حرکت اول است، به‌عنوان شتابدهنده برگزیده تقدیر شد.

 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...