چهره کشور را جوان کنیم

چهره کشور را جوان کنیم

چهره کشور را جوان کنیم؛ دست‌اندرکاران از دولت و مجلس گرفته تا مردم، هنرمندان و همه آحاد و اقشار جامعه باید در رفع نگرانی در زمینه جوانی جمعیت کشور تلاش کنند.

به گزارش، دبیر ستاد ملی جمعیت با بیان این مطلب تاکید کرد که جوانان عامل اصلی پیشرفت کشور هستند و اشتباهات گذشته در حوزه جوانی جمعیت باید جبران شود.

شکیبا محبی‌تبار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با ائمه جمعه کشور دوباره بر اهمیت موضوع جوان ماندن جمعیت تاکید کردند و به بازخوانی اشتباهات گذشته در حوزه فرزندآوری و فرزندپروری پرداختند.

دبیر ستاد ملی جمعیت که در آیین اهدای جایزه ملی «ایرانِ جوان» بنیاد پانزده خرداد در جشنواره مردمی فیلم عمار سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد که باید با بازخوانی اشتباهات گذشته، خسارت‌های وارد شده به کشور را جبران کنیم و با تدوین و اجرای سیاست‌های صحیح و کارشناسانه اجازه ندهیم سرانه جوانی جمعیت کاهش پیدا کند.

محبی‌تبار با تاکید بر لزوم رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه جوانی جمعیت تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران از دولت و مجلس گرفته تا مردم، هنرمندان و همه آحاد و اقشار جامعه در هر کسوتی که هستند لازم است تا در رفع نگرانی در زمینه جوانی جمعیت کشور تلاش کنند.

وی خطاب به حاضران در مراسم گفت: از شما جوانان هنرمند، انقلابی، فهیم و خوش‌ذوق می‌خواهم تا با یک نگاه دقیق و بصیر، همه همت و توان خود را صرف موضوع مهم و استراتژیک جوانی جمعیت کنید.

او جوانان را عامل اصلی پیشرفت کشور بیان کرد و افزود: باید چهره کشور را که رو به پیشرفت است هرچه بیشتر جوان و زیبا کنیم. جوانان عامل اصلی پیشرفت کشور هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، محبی‌تبار با اشاره به اضافه شدن بخش «ایرانِ جوان» به جشنواره فیلم عمار گفت: چنین اقداماتی می‌تواند کنشگران و فعالان حوزه جوانی جمعیت و خانواده را برای پرداخت هنری به این موضوع مهم و استراتژیک با یک نگاه دقيق و هنری تشویق کند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...