همراه اول تندیس ملی رضایتمندی مشتری گرفت

همراه اول تندیس ملی رضایتمندی مشتری گرفت

همراه اول تندیس ملی رضایتمندی مشتری گرفت؛ شرکت ارتباطات سیار ایران با انتخاب هیأت داوران سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، شایسته دریافت تندیس ملی رضایتمندی مشتری شد.

به گزارش ، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری یکشنبه شب (۵ آذر ۱۴۰۲) با هدف تجلیل از برندهای مشتری‌مدار و مسوولیت‌پذیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و با حضور برخی مدیران دولتی، چهره‌های سیاستگذار حوزه تجارت و فعالان کسب‌وکار برگزار شد.

هیأت داوران این دوره از رویداد که هرساله درصدد تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری‌مدار و مسوولیت‌پذیر هستند، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست.

باتوجه به اینکه مشتری‌مداری در دنیای امروز به عنوان یک مزیت مهم رقابتی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها به حساب می‌آید، برخی محورهای شاخص این همایش شامل «آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌ها»، «مزایای بکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری در سازمان‌ها»، «شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان»، «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالش‌های کسب‌وکار»، «چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر با مدیران، کارکنان و مشتری در راستای افزایش ضریب رضایت در همه سطوح و افزایش بهره‌وری سازمان» بود.

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همواره با تأکید بر شاخص‌هایی مانند «افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس‌های دیجیتال جدید»، «ارتقای سطح وفاداری مشترکان»، «بهبود بهره‌وری»، «افزایش رضایت کارکنان»، «ارتقای جایگاه برند» و «حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی»، سعی کرده نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...