رونمایی از جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های سامسونگ

رونمایی از جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های سامسونگ

سامسونگ به تازگی مجموعه‌ای از تلویزیون‌های Neo QLED 8K، ساندبارها، لوازم جانبی و راهکارهای نوآورانه حوزه سرگرمی را در رویدادی مجازی رونمایی کرد.
به گزارش صنعت‌صنف، سامسونگ به‌دنبال این است تا به کمک این مجموعه جدید از محصولات خود، نقش تلویزیون را به‌عنوان دستگاه صرفا نمایشدهنده سرگرمی فراتر ببرد و تعریف جدیدی از این محصول ارائه دهد. این مجموعه جدید با ارائه یک هاب (hub) مرکزی برای بازی، اتصال، کار و موارد دیگر، نمایشگر را به سطوح جدیدی ارتقا می‌دهد.
جونگ‌هی هان، رئیس بخش تجربه دستگاه (Device eXperience) سامسونگ درباره این مجموعه جدید می‌گوید: «ما بر ایجاد یک تجربه یکپارچه در همه محصولات خود متمرکز شده‌ایم که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد به‌راحتی از تمام مزایای این محصولات لذت ببرند.
 Neo QLED 8K 2022 برای برآورده کردن نیازها و تقویت اشتیاق مشتریان ما طراحی شده و بر همین اساس قادر است تا به‌عنوان مهمترین و اصلی‌ترین دستگاه حاضر در خانه‌ها، تجربیات جدیدی را در اختیار کاربران و بینندگان بگذارد».
مجموعه 2022 سامسونگ با الهام از شعار «صفحه نمایش در همه جا و برای همه» طراحی شده و با تمرکز بر نقش تلویزیون‌ها به‌عنوان دستگاهی مرکزی و اصلی در زندگی روزمره کاربران توسعه یافته است. در راستای این چشم‌انداز، سامسونگ دستگاه‌هایی را ایجاد کرده که به‌صورت یکپارچه به هم وصل می‌شوند تا شخصی‌سازی عمیقی را فراهم کنند و اطمینان حاصل کنند که صفحه نمایشی مناسب برای هر موقعیت و سبک زندگی وجود دارد. از لحاظ تاریخی، تلویزیون‌ها و صفحه‌نمایش‌ها عمدتاً با عمل «تماشا کردن» همراه بوده‌اند، اما Neo QLED 8K  قصد دارد با گسترش تجربه کاربر، این موضوع را تغییر دهد.
Neo QLED 8K 2022  ارتقا یافته است تا تجربه صفحه نمایش بزرگ را به سطح دیگری برساند. در قلب آن پردازنده عصبی کوانتومی 8K(Neural Quantum Processor)  قرار دارد. این پردازنده دارای 20 شبکه هوش مصنوعی عصبی مستقل است که هر کدام ویژگی‌های محتوا و کیفیت تصویر را برای مشاهده بهینه، صرف نظر از منبع، تجزیه و تحلیل می‌کنند.
این پردازنده کوانتومی همچنین منبع قدرت یک فناوری نوآورانه جدید به اسم تقویتکننده عمق واقعی (Real Depth Enhancer) است. این فناوری صفحه نمایش را اسکن می‌کند و کنتراست اشیا را با پس‌زمینه افزایش می‌دهد و پس‌زمینه را پردازش نشده نگه می‌دارد. این شبیه به روشی است که چشم انسان تصاویر را در زندگی واقعی درک می‌کند، بنابراین شیء روی صفحه در مقابل پس زمینه برجسته می شود.
سری تلویزیون‌های QLED 2022 جدید سامسونگ اولین گواهینامه Pantone Validated در صفحه نمایش را ازPantone، مرجع جهانی رنگ و خالق سیستم تطبیق پنتون (PMS) دریافت کرد. به این معنی که مدل‌ها به طور واقعی بیش از 2000 رنگ را تولید می‌کنند در کنار 110 سایه رنگ پوست جدید که در دستورالعمل‌های Pantone اضافه شده است. 
 برای غوطه‌وری واقعی، تلویزیون‌ها و صفحه‌نمایش‌ها به صدایی قدرتمند و ظریف نیاز دارند تا با رنگ‌های غنی و جزئیات واضح مطابقت داشته باشد. هوش مصنوعی پردازنده عصبی کوانتومی8K  آنچه را که روی صفحه نمایش است را در زمان واقعی تجزیه‌ و ‌تحلیل می‌کند تا ویژگی‌های تطبیق صدا (Adaptive Sound) بتواند بین بلندگوها، جابجایی و حرکت کند و صداهای پخش شده دقیقاً مطابق حرکات روی صفحه نمایش باشد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...