موج گرما در راه است صرفه‌جویی کنید

موج گرما در راه است صرفه‌جویی کنید

موج گرما در راه است صرفه‌جویی کنید؛ طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی شاهد افزایش تدریجی دما تا اواخر هفته آینده خواهیم بود و نیاز است تا مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان این مطلب گفت: تا اواخر هفته آتی به‌دلیل افزایش و تداوم گرما برآورد می‌شود ۳۰۰۰ مگاوات به میزان تقاضای مصرف برق کشور اضافه شود که این برای هفته ابتدای شهریورماه بی‌سابقه و عدد بزرگی است.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان صنعت برق در نیروگاه‌ها، شبکه‌های انتقال و توزیع آمادگی لازم برای پاسخگویی به افزایش ۳۰۰۰ مگاوتی را دارند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه مردم و مشترکان بزرگ تا این لحظه همکاری بسیار مناسبی با صنعت برق داشتند، اظهار کرد: این موضوع موجب شد ۳۷ درصد مشترکان خانگی مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شوند.

وی اضافه کرد: توصیه ما به مشترکان پرمصرف این است که با راهکارهای ساده مثل استفاده از دور کند کولرهای آبی و یا تنظیم دمای وسایل سرمایش روی ۲۵ درجه و بالاتر، مصرف برقشان را مدیریت و از دریافت پاداش صرفه‌جویی تا پایان شهریورماه بهره‌مند شوند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...