پیشنهاد افزایش 650 میلیارد تومانی سرمایه کارآفرین

پیشنهاد افزایش 650 میلیارد تومانی سرمایه کارآفرین

پیشنهاد افزایش650 میلیارد تومانی سرمایه کارآفرین؛ عضو هیات مدیره بانک کارآفرین از پیشنهاد افزایش 650 میلیارد تومانی سرمایه کارآفرین از محل سود انباشته و دیگر اندوخته‌های بانک خبر داد.

به گزارش ، فرشاد محمدپور با اشاره به ارائه درخواست افزایش سرمایه اولیه بانک به سازمان بورس اوراق بهادار و بانک مرکزی گفت: براساس عمل به تعهدات مجمع عمومی سالانه بانک و طبق صحبت‌های مدیرعامل بانک در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه، قرار شد تا برای استحکام مالی بیشتر بانک در برابر تکانه‌های مالی سال ۱۴۰۱، افزایش سرمایه اولیه بانک از محل سود انباشته انجام شود.

محمدپور درباره میزان افزایش سرمایه بانک تصریح کرد: پیشنهاد افزایش 650 میلیارد تومانی از محل سود انباشته و دیگر اندوخته‌های بانک به تصویب هیات مدیره رسیده که بعد از تائید سازمان بورس و تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده بصورت رسمی انجام خواهد شد.
 
بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، سرمایه فعلی بانک کارآفرین 3 هزار و 950 میلیارد تومان است.

پیش از این از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها سود انباشته، مطالبات حاصل شده و آورده نقدی سهامداران با هدف بهبود ظرفیت جهت توسعه فعالیت‌های سودآور، سرمایه بانک کارآفرین از مبلغ 850 میلیارد تومان به مبلغ 3 هزار و 950 میلیارد تومان رسیده بود که مرحله اول در ۱۶ مهر ۱۳۹۹ و مرحله دوم هم در ۳ آبان ۱۴۰۰ به ثبت رسیده بود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...