آزادسازی تجهیزات پزشکی با حقوق گمرکی یک درصد

آزادسازی تجهیزات پزشکی با حقوق گمرکی یک درصد

آزادسازی تجهیزات پزشکی با حقوق گمرکی یک درصد؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به گمرک خواستار آزادسازی تجهیزات پزشکی وارد شده با حقوق گمرکی یک درصد شد.

به گزارش ، براساس نامه وزیر صمت و مکاتبه دفتر مقررات صادرات و واردات، حقوق گمرکی تجهیزات پزشکی موجود در گمرکات به یک درصد کاهش پیدا کرد.

علی وکیلی، مدیر کل دفتر واردات در بخشنامه‌ای به گمرکات اجرایی سراسر کشور اعلام کرد، باتوجه به نامه شماره 700م/خاص مورخ 25 خرداد 1402 دفتر مقررات صادارت و واردات وزارت صمت و نامه شماره 53728/ماض مورخ 25 خرداد 1402 مقام عالی وزارت صمت درباره کاهش حقوق گمرکی تجهیزات و ملزومات پزشکی به یک درصد، به پیوست تصویر نامه شماره 655/16293 مورخ 28 اردیبهشت 1402 رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پرونده تجهیزات و ملزومات پزشکی مشمول حقوق گمرکی یک درصد ارسال می‌شود.

خواهشمند است دستور فرمایید فقط جهت کالاهای مورد نظر که تا تاریخ 25 خرداد 1402 وارد گمرک شده و دارای قبض انبار هستند در صورت اظهار کالا و تایید سازمان غذا و دارو در هر مورد در سامانه جامع گمرکی نسبت به اعمال حقوق گمرکی یک درصد جهت کالای اظهاری با شرایط اعلام شده و با رعایت کامل دیگر مقررات اقدام شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...