خیز بیمارستان بازرگانان برای رتبه درجه یک برتر

خیز بیمارستان بازرگانان برای رتبه درجه یک برتر

خیز بیمارستان بازرگانان برای رتبه درجه یک برتر؛ بیمارستان بازرگانان موفق شده رتبه درجه یک را در میان بیمارستان‌های سراسر کشور کسب کند و در اعتبارسنجی جدید نیز امیدواریم رتبه درجه یک برتر کشور را به دست آورد.

به گزارش، رئیس بیمارستان بازرگانان اتاق تهران در نشست هیأت نمایندگان اتاق تهران در گزارشی به تشریح دستاوردهای این مرکز درمانی در ارائه خدمات به مردم و پیشبرد مسولیت اجتماعی اتاق بازرگانی تهران پرداخت.

بهزاد کلانتری با اشاره به اینکه بیمارستان بازرگانان از 155 تخت فعال با درصد اشغال 79.1 درصد طی 10 ماهه نخست امسال برخوردار است، یادآور شد که این بیمارستان در سال 1328 خورشیدی توسط هیات رئیسه وقت اتاق تهران تاسیس و وقف اتاق بازرگانی تهران شده است.

او افزود: پس از بازگشت مدیریت این بیمارستان به اتاق تهران در سال 1395، روند بازسازی و احیای این مرکز درمانی آغاز شد و امروز بیمارستان بازرگانان موفق شده ‌است رتبه درجه یک را در میان بیمارستان‌های سراسر کشور کسب کند و در اعتبارسنجی جدید نیز که به زودی نتایج آن اعلام می‌شود، امیدواریم که رتبه درجه یک برتر کشور را به دست آورد.

کلانتری با اشاره به اینکه نتایج میزان رضایتمندی بیماران و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان بازرگانان نشان می‌دهد که طی مدت 10 ماه امسال، میزان رضایتمندی از خدمات این مرکز درمانی 98.26 درصد بوده‌ است، تصریح کرد که درراستای تحقق مسئولیت اجتماعی بیمارستان، صندوق حمایت از بیماران نیازمند با هدف مشارکت در پرداخت هزینه‌های بیماران بی‌بضاعت تشکیل شد تا در مراجعه به بیمارستان بتوانند بدون هرگونه دغدغه مالی و با حفظ کرامت انسانی، خدمات درمانی مناسب دریافت کنند.

رئیس بیمارستان بازرگان در همین رابطه، اضافه کرد که طی این مدت 10 ماه، میزان مساعدت مالی به بیماران نیازمند از محل این صندوق، بیش از 98 میلیارد ریال بوده‌ و درمجموع 4 هزار و 268 بیمار تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

بهزاد کلانتری همچنین گفت که تعرفه بیمارستان بازرگانان به طور متوسط 20 درصد کمتر از تعرفه بیمارستان‌های خصوصی در کشور است.

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران، کلانتری همچنین، ساخت کلینیک تخصصی و نیز افزایش تخت‌های بیمارستان به 175 تخت را از پروژه‌های اولویت‌دار این مرکز درمانی اعلام کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...