اعلام فراخوان هفتمین جشنواره امین‌الضرب

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره امین‌الضرب

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره امین‌الضرب؛ فراخوان هفتمین دوره جشنواره امین‌الضرب با شعار «کارآفرینی، احیای سرمایه اجتماعی و ترویج گفتمان اقتصادی» منتشر شد.

به گزارش ، براساس گزارش دبیرخانه جشنواره امین‌الضرب، این جشنواره هرساله با همت اتاق تهران و با هدف قدردانی از تلاش‌های فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی برگزار و برندگان هر دوره لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب را دریافت می‌کنند.

جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب امسال تلاش می‌کند که ضمن توجه به موضوع کارآفرینی و تکریم آن، به ترویج گفتمان اقتصادی در جامعه نیز توجه ویژه داشته‌باشد.

دبیرخانه جشنواره در توضیح انتخاب این شعار اشاره کرده است که ترویج گفتمان اقتصادی به‌منظور کمک به توسعه اقتصاد ملی و ایجاد بسترهای کارآفرینی یکی از مهمترین موضوعات روز اقتصاد ایران است. بنابراین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب هم تلاش می‌کند درجهت ترویج گفتمان اقتصادی، گام‌های موثری بردارد.

علاقمندان به شرکت در هفتمین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب می‌توانند تا نیمه اول آبان‌ماه 1401، از طریق لینک ثبت‌نام در سایت اتاق تهران، در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین در بخش جنبی هفتمین جشنواره امین‌الضرب، برای نخستین بار، جایزه «تعالی سازمانی» هم اهدا خواهد شد که علاقمندان به شرکت در این بخش از جشنواره امین‌الضرب نیز می‌توانند طی فراخوان جداگانه‌ای که اعلام خواهد شد، شرکت کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران، اختتامیه جشنواره امسال امین‌الضرب در فصل زمستان برگزار خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...