پرداخت 1322 میلیارد وام قرض‌الحسنه در کارآفرین

پرداخت 1322 میلیارد وام قرض‌الحسنه در کارآفرین

پرداخت 1322 میلیارد وام قرض‌الحسنه در کارآفرین؛ بانک کارآفرین در نه ماهه نخست ۱۴۰۱ بالغ‌بر 405 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش ، این بانک به‌منظور ترویج سنت حسنه ازدواج، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا اول دی‌ماه ۷۸۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برابر ۱۰۳میلیارد و ۹۰۰ هزار ریال به متقاضیان پرداخت کرد. این در شرایطی است که تا پایان آبان ۶۸۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده بود. از نظر حجم تسهیلات پیش از این و تا پایان آبان در بانک کارآفرین بیش از ۹۰۵ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده بود.

براساس این گزارش، تاکنون همه متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، برای گرفتن تسهیلات به شعب عامل بانک معرفی ‌شدند و در حال حاضر تعداد ۷۴۷ فرد متقاضی در حال طی کردن مراحل جهت دریافت تسهیلات هستد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، همچنین در این نه ماهه بالغ‌بر 835 فقره تسهیلات فرزندآوری برابر 302 میلیارد ریال به متقاضیان توسط بانک کارآفرین پرداخت شده است.

در حال حاضر 162 نفر متقاضی در صف انتظار برای معرفی به شعب عامل بانک و 320 نفر متقاضی در حال طی کردن مراحل گرفتن تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در شعب عامل هستند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...