بنیاد برکت با طرح‌های دانش‌بنیان به آبادیران می‌رود

بنیاد برکت با طرح‌های دانش‌بنیان به آبادیران می‌رود

بنیاد برکت با طرح‌های دانش‌بنیان به آبادیران می‌رود؛ بنیاد برکت با هدف معرفی ظرفیت‌های بنیاد درجهت حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و همچینن معرفی طرح‌های دانش‌بنیانی در مناطق محروم در نمایشگاه آبادیران شرکت می‌کند.

به گزارش ، معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با بیان این مطلب از برگزاری نمایشگاه آبادایران به همت معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری به‌منظور حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان در مناطق محروم کشور خبر داد.

مرتضی نیازی افزود: نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) را با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از راه معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها جهت محرومیت‌زدایی با مشارکت بنیاد مستضعفان، کمیته امام خمینی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تاریخ 23 تا 25 خردادماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نیازی ادامه داد: بنیاد برکت سعی کرده است به سهم خود در حوزه طرح‌های دانش‌بنیان به ویژه در مناطق محروم کشور مشارکت موثری داشته باشد به طوری که در سال گذشته با 27 پارک علم و فناوری برای اجرای طرح‌های دانش‌بنیان تفاهم‌نامه امضا کرده و تاکنون هم در مناطق محروم کشور توانسته است اقدامات موثری انجام دهد.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با بیان اینکه حضور بنیاد برکت در این نمایشگاه با دو هدف بوده است، افزود: معرفی ظرفیت‌های بنیاد برکت درجهت حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و همچینن معرفی طرح‌های دانش‌بنیانی که در حوزه مناطق محروم و درجهت محرومیت‌زدایی موثر هستند ازجمله اهداف حضور بنیاد برکت در نمایشگاه آبادیران است.

نیازی تصریح کرد: استفاده و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در مناطق محروم کشور تاکنون توانسته است سطح محرومیت را در بسیاری از شهرها و مناطق محروم کشور کاهش دهد.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت یادآور شد: طرح‌های دانش‌بنیان در همه استان‌های کشور اجرا شده و استان‌های فارس، اصفهان و استان یزد تاکنون در اجرای طرح‌های دانش‌بنیان و کاهش سطح محرومیت کشور پیشقدم بوده‌اند.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه آبادیران منتخبی از طرح‌های دانش‌بنیان در استان‌های مختلف کشور در قالب یک غرفه به نام بنیاد برکت به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...