وبینار منابع غیرمتعارف هیدروکربنی برگزار می‌شود

وبینار منابع غیرمتعارف هیدروکربنی برگزار می‌شود

وبینار منابع غیرمتعارف هیدروکربنی برگزار می‌شود؛ وبینار «منابع غیرمتعارف هیدروکربنی (شیل‌های نفتی و گازی)» با هدف بررسی انواع منابع، پیامدهای توسعه و چشم‌اندازهای جهانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، انجمن ژئومکانیک نفت ایران با همکاری پژوهشکده بهره‌وری صنعت نفت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در ادامه برگزاری وبینارهای تخصصی نفت و گاز، وبینار تخصصی با موضوع «منابع غیرمتعارف هیدروکربنی (شیل‌های نفتی و گازی)، انواع منابع، پیامدهای توسعه و چشم‌اندازهای جهانی و منطقه‌ای» را برگزار می‌کند.

بنابر اعلام انجمن، مهراب رشیدی، رئیس مطالعات سیستم‌های هیدروکربنی و مجری طرح اکتشافی منابع غیرمتعارف هیدروکربنی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این وبینار سخنرانی خواهد کرد. او دارای دکترای زمین‌شناسی نفت از دانشگاه شهید چمران اهواز است.

به گزارش ، وبینار منابع غیرمتعارف هیدروکربنی روز چهارشنبه 30 شهریورماه 1401 از ساعت 18 تا 20 میزبان علاقمندان خواهد بود. ورود برای عموم آزاد است و به اعضای انجمن ژئومکانیک نفت ایران که در این وبینار شرکت کنند، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

متقاضیان برای شرکت در وبینار می‌توانند با مراجعه به لینک https://meetbk.kntu.ac.ir/b/h2k-mbc-9mp و وارد کردن رمز ورود 252516 از آن استفاده کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، وبسایت انجمن به نشانی http://www.irpga.com و شماره تماس 02188201435 در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار دارد. 

وبینار

گفتنی است انجمن ژئومکانیک نفت ایران با همکاری پژوهشکده بهره‌وری صنعت نفت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، در چهارشنبه پایانی هر ماه اقدام به برگزاری وبینار تخصصی نفت و گاز می‌کند.

بر این اساس تاکنون چندین وبینار با موضوع‌های مختلف ازجمله «چشم‌اندازی بر فناوری‌های پیش‌رو در زیر دریا»، «مدل‌سازی جریان واکنشی و بررسی ژئومکانیکی سیمان چاه در محل‌های ذخیره کربن دی اکسید»، «مدل‌سازی ژئومکانیکی گسیختگی لوله جداری (مطالعات آزمایشگاهی و شبیه‌سازی عددی)»، «رفتار سیمان ویژه حفاری نفت در ارزیابی یکپارچگی چاه»، «نقش کوپل عددی ژئومکانیک غیرخطی و مخزن در بهبود حفاری چاه و تولید»، «تحلیل ژئومکانیکی فعالیت مجدد گسل»، «نقش ژئومکانیک در کاهش هزینه‌های حفاری و تکمیل چاه» و «مدل‌سازی ژئومکانیکی با استفاده از نشانگرهای لرزه‌ای» از سوی انجمن برگزار و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...