بانک سپه بزرگترین بانک دیجیتالی در افق 1404

بانک سپه بزرگترین بانک دیجیتالی در افق 1404

بانک سپه بزرگترین بانک دیجیتالی در افق 1404؛ مدیرعامل بانک سپه بر لزوم چابک‌سازی و یادگیری سازمانی با اتکا بر تحقیقات و پژوهش کاربردی به‌منظور تبدیل‌شدن به 1404 تأکید کرد.

به گزارش ، آیت‌اله ابراهیمی با بیان این مطلب در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر بانک سپه، بر لزوم چابک‌سازی و یادگیری سازمانی درراستای اقدام و عمل هوشمندانه، علمی و عاقلانه با اتکا بر تحقیقات و پژوهش کاربردی به‌منظور تبدیل‌شدن به بزرگترین بانک دیجیتالی در افق 1404 تأکید کرد.

ابراهیمی در جمع پژوهشگران و پیشنهاددهندگان برتر بانک سپه، با مهم برشمردن تقویت تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی درباره موضوعات اولویت‌دار و درراستای طرح تحول راهبردی، گفت: زمینه و بستر مناسب برای تحقیق و پژوهش توسط مرکز مطالعات بانک سپه فراهم‌ شده و با شناسایی استعدادهای منحصربه‌فرد، نخبه و پژوهشگر حاضر در بدنه عملیاتی بانک و دعوت از اساتید برگزیده و تراز اول می‌توان روحیه و کار پژوهشی فناورانه و مشتری محور را در بدنه بانک و کارکنان متبلور کرد.

وی با عنوان اینکه آنچه را که برای آینده و در طرح تحول راهبردی دوم بانک سپه دنبال می‌کنیم، تبدیل شدن به بانکی بزرگ و در سطح جهانی پس از افق 1404است، اضافه کرد: باید مسیر تحولات به گونه‌ای ترسیم شود تا مرکز مطالعات راهبردی بانک سپه، نقش تعیین‌کننده ایفا کند که این مهم در طرح تحول راهبردی بانک با اولویت‌دهی به نقش پژوهش و تحقیقات کاربردی به‌خوبی محقق شده است.

او خطاب به مدیران و کارکنان اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، از آنان خواست از موضوعات تحقیقی در حوزه علم و فناوری در رابطه با بازتعریف ارتباط بانک و مشتریان به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های رقابتی بهره‌برداری کنند.

ابراهیمی از مرکز مطالعات به‌عنوان موتور محرکه بانک یاد کرد و افزود: سازمانی روبه‌جلو و موفق است که پژوهش‌محور و یادگیرنده باشد و از پتانسیل‌های مغفول مانده بازار به‌خوبی استفاده کند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مدیرعامل بانک سپه تاکید کرد برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا مدیران بانک سپه از بین نخبگان و پژوهشگران برتر باشند.

وی با مهم برشمردن تبدیل‌شدن اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی به انتشارات علمی قابل‌اتکا در افق 1404، خواستار ترغیب بدنه بانک سپه برای تهیه مقاله‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در موضوعات اولویت‌دار ذیل طرح تحول راهبردی بانک سپه شد.

ابراهیمی در پایان بر بخش‌بندی تخصصی پیشنهادهای کاربردی ارائه‌شده در سامانه نظام پیشنهادات به‌منظور ایجاد جریان یادگیری سازمانی تأکید و استفاده از ظرفیت‌های این سامانه را برای برون‌رفت از چالش‌ها، تقویت رقابت‌پذیری و چابک‌سازی سازمان، مؤثر قلمداد کرد.
 

  

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...