ایجاد سرویس برگشت پول برای کاربران نئوبانک

ایجاد سرویس برگشت پول برای کاربران نئوبانک

بلوبانک، برای نخستین بار در ایران، سرویس برگشت پول را برای کاربران این نئوبانک ایجاد کرده است. در سرویس جدید بلو، بخشی از پول بلافاصله پس از خرید به حساب شما برمی‌گردد.

به گزارش صنعت‌صنف، برگشت پول یکی از دو ویژگی سرویس «پاداش» بلوبانک است و دارندگان حساب بلوبانک با فعال کردن این سرویس، از دو ویژگی برگشت پول و تخفیف در خرید، بهره‌مند می‌شوند.
سرویس پاداش که از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ به منوی اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده است به کاربران بلو این امکان را می‌دهد تا از تخفیف یا برگشت پول بهره‌مند شوند. هنگام خرید از فهرست فروشگاه‌های ارائه شده توسط بلوبانک، اگر هزینه خرید توسط کارت بانکی بلو پرداخت شود، هزینه نهایی شامل درصد مشخصی تخفیف شده یا درصدی از هزینه پرداخت شده به حساب مشتری برمی‌گردد.
بلوبانک نخستین بانک ایرانی است که چنین سرویسی را روی کارت بانکی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. برای گرفتن پاداش کافی است از به‌روز بودن اپلیکیشن خود اطمینان حاصل کنید و گزینه «سرویس پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن بلوبانک فعال کنید.
در حال حاضر برای استفاده از سرویس پاداش بلوبانک می‌توانید در بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور، به صورت حضوری با بلوکارت خرید کنید. خدمات این سرویس که با همکاری شرکت بامن توسعه یافته است، تنها به کاربرانی تعلق می‌گیرد که آن را فعال کرده و هنگام پرداخت با بلوکارت از کارت‌خوان‌های سامان کیش (سپ) استفاده کنند.
بلوبانک نئوبانکی ایرانی است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را به‌عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان و با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...